کد خبر: 1222676
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به شهادت جمعی از سرداران و نیروهای سپاه در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق گفت: این جنایت باردیگر خشم و انزجار ملت ایران را برانگیخت و هماهنگونه که رهبر انقلاب تاکید کردند صهیونیست‌ها از اقدام جنایت‌کارانه خود پشیمان خواهند شد.

سلیمان رستمیان ضمن محکوم کردن حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت 6تن از سرداران و نیروهای سپاه، گفت: این یک جنایت بزدلانه پس از جنایات هولناک بیمارستان شفاء در غزه، از سوی دشمن قسم خورده ملت ایران، رژیم نامشروع صهیونیستی اسرائیل، غاصب است که با نقض دوباره حقوق بین‌الملل، جنایتی غیرقابل بخشش را مرتکب و موجب شهادت تعدادی از نیروهای مستشار ایرانی در کنسولگری سوریه شدند.

وی افزود: این جنایت باردیگر خشم و انزجار ملت ایران را برانگیخت و هماهنگونه که رهبر انقلاب تاکید کردند صهیونیست‌ها از اقدام جنایت‌کارانه خود پشیمان خواهند شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه با بیان اینکه شهادت ریشه در اعتقادات ما دارد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما از ابتدا تاکنون به موجب بخل و کینه‌ورزی دشمنان، جوانان و سرداران رعنایی را تقدیم امنیت کشور کرده است، دشمنان باید بدانند ما ملت شهادت هستیم و از شهادت واهمه ای نداریم و همانگونه که امام راحل فرمودند «بکشید ما را ملت ما بیدارتر میشوند».

رستمیان افزود: اسرائیل و اربابان جنایتکارش در حال دست و پا زدن هستند و روز به روز به فنا و نابودی نزدیک میشوند لذا با جنایت های خود به دنبال جبران ناکامی‌ها و خروج از باتلاق غزه هستند، غافل از اینکه پرچم مقاومت با اقدامات بی نظیر و مجاهدانه شهید حاج قاسم سلیمانی و مردم مسلمان منطقه تا پیروزی نهایی بر زمین نخواهد افتاد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: اسرائیل غاصب باید بداند با اینگونه اقدامات غیرانسانی هرگز به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

رستمیان در خاتمه ضمن تسلیت و تبریک شهادت جمعی از سرداران و نیروهای سپاه، گفت: این سرداران مجاهد که از یادگاران دوران دفاع مقدس بودند، در کسوت مستشاری ارشد در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و در حراست از ارزش‌های بلند اسلامی و انسانی در سوریه حضور داشتند و سرافرازانه به کاروان شهیدان پیوستند. بی تردید، شهادت این عزیزان نه تنها پایان راه نیست، بلکه نقطه عطف و رویشی خدایی در جبهه مقاومت و دفاع از مظلومان عالم خواهد بود. 

برچسب ها: البرز ، کرج ، بنیاد شهید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار