کد خبر: 1201006
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
لوکا مودریچ به لشکر آسیب‌دیده‌های رئال اضافه شد
کهکشانی‌های اسپانیا درست در روز‌هایی که برای به دست آوردن صدرنشینی و حفظ آن می‌جنگند مجبورند با بازیکنان مصدوم خود مدارا کنند، به خاطر همین مسئله آنچلوتی در هفته‌های اخیر بار‌ها در ترکیب تیمش تغییرات ایجاد کرد و ناچاراً به برخی مهره‌های تأثیرگذار استراحت داد.
شمیم رضوان

جوان آنلاین: مصدومیت دست از سر رئال‌مادرید برنمی‌دارد. حساس شدن رقابت‌های لیگ و حضور بازیکنان در تیم‌های ملی کشورشان باعث شده تعداد بازیکنان آسیب‌دیده در تیم‌های مطرح بیشتر شود.
کهکشانی‌های اسپانیا درست در روز‌هایی که برای به دست آوردن صدرنشینی و حفظ آن می‌جنگند مجبورند با بازیکنان مصدوم خود مدارا کنند، به خاطر همین مسئله آنچلوتی در هفته‌های اخیر بار‌ها در ترکیب تیمش تغییرات ایجاد کرد و ناچاراً به برخی مهره‌های تأثیرگذار استراحت داد. هفته چهاردهم لالیگا پس از فیفادی اخیر برگزار شد و کارلتو امیدوار بود مصدوم جدیدی به لشکر مصدومانش اضافه نشود. با اینکه برد ۳ بر صفر رئال برابر کادیز این تیم را موقتاً به صدر جدول فرستاد (قبل از دیدار دیشب خیرونا – اتلتیک بیلبائو)، اما کاپیتان تیم به دلیل آسیب‌دیدگی مجبور به ترک زمین شد. لوکا مودریچ در جریان بازی تمام تلاشش را کرد تا برای تیمش مفید باشد. او حتی پاس گل دوم رئال را به رودریگو داد، اما در دقیقه ۷۰ به خاطر مصدومیت عضلانی از زمین خارج شد. کارلتو اخیراً به‌خاطر بسته بودن دستش در انتخاب ترکیب اصلی، مودریچ را از ابتدا به میدان می‌فرستاد که البته به ضرر این بازیکن تمام شد. سرمربی رئال بعد از اتمام مسابقه به مصدومیت مودریچ و افزایش تعداد مصدومان تیمش اشاره کرد: «گاهی اوقات مشکلات می‌توانند انگیزه مهمی باشند و بازیکنان این را به خوبی درک می‌کنند. مصدومان زیادی داشتیم که همگی بازیکنان مهمی برای ما هستند، اما توانستیم خوب با آن کنار بیاییم. فکر می‌کنم تا اینجا خیلی خوب کار کرده‌ایم. تیم همیشه تلاش کرده و در مسابقات زیادی پیروز شده‌ایم. این یک بازی مهم در فصل محسوب می‌شد. تا تعطیلات زمستانی مسابقات مهمی در لیگ داریم و می‌خواهیم در رده اول به تعطیلات برویم، این واقعیت در مورد گروهمان در لیگ قهرمانان هم صدق می‌کند.» بعد از خروج اجباری هافبک کروات از زمین، نگرانی‌ها بابت جدی بودن میزان آسیب‌دیدگی این بازیکن افزایش یافته است. بااین‌حال دیروز روزنامه آ. اس خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه آزمایشات اولیه پزشکان باشگاه نشان داده مصدومیت مودریچ شدید نیست و تنها به‌خاطر فشار مسابقات لیگ و بازی‌های ملی دچار خستگی عضلانی شده است. این خبر قطعاً کادرفنی رئال و هواداران تیم را خوشحال کرده است. در وصف تعداد زیاد مصدومان کهکشانی‌ها همین بس که جود بلینگام زننده گل سوم رئال به‌رغم اینکه هنوز شانه مصدومش کاملاً بهبود نیافته بود با قرص مسکن بازی کرد. تیبو کورتوا، کپا، ادر میلیتائو، کاماوینگا، آردا گولر، شوامنی و وینیسیوس جونیور دیگر مصدومان قو‌های سفید هستند. رئال بازی‌های سخت زیادی در پیش دارد و علاوه بر لالیگا فردا شب نیز باید از ناپولی در لیگ قهرمانان پذیرایی کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار