کد خبر: 1156010
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
بوکسور مطرح کشورمان در حالی‌که برتری کاملی نسبت به حریف بلغارستانی داشت، در راند دوم با مصدومیت حریف و تصمیم عجیب داوران بازنده اعلام شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان با حضور ۵۳۹ بوکسور از ۱۰۷ کشور، از دوشنبه هفته گذشته به میزبانی تاشکند پایتخت ازبکستان آغاز شده و ۱۴ روز ادامه خواهد داشت.

امروز در ادامه این رقابت‌ها و در وزن ۶۰ کیلوگرم دانیال شه‌بخش که پس از استراحت در دور نخست، حریفی را از تاجیکستان را شکسته داده بود به مصاف سیمِئونوف روسنوف بوکسور مطرح بلغارستانی رفت.

دانیال در راند نخست پیروز و در اواسط راند دوم با ضربه‌ای سنگین موجب شکافتگی ابروی حریف شد که پزشک مسابقات بعد از بررسی لازم، بازی را قطع کرد. در حالی‌که همگان در انتظار معرفی دانیال به‌عنوان بوکسور برنده بودند، با تصمیم عجیب داوران، دست بوکسور بلغاری بالا رفت تا دانیال ناباورانه حذف شود.

شه‌بخش در دوره گذشته مسابقات جهانی به مدال برنز رسیده و نخستین مدال تاریخ ایران در میدان جهانی را به نام خود ضربه کرده بود.

تیم ایران با هفت بوکسور در این رقابت‌ها شرکت کرده است که پیش از این، پوریا عبدالمالکی (یک برد و یک شکست)، پوریا امیری (یک برد و یک شکست)، امین مجنونی، علی حبیبی‌نژاد و میثم قشلاقی با قبول شکست برابر حریفان از دور مسابقات کنار رفتند. دانیال شه‌بخش و شاهین موسوی نیز با برتری مقابل حریفان به مراحل بالا رسیدند که شه‌بخش امروز ناباورانه از دور رقابت‌ها کنار رفت.

فدراسیون جهانی بوکس (IBA) برای این رقابت‌ها جوایز دلاری نیز در نظر گرفته است که به نفر اول ۲۰۰ هزار دلار، به نفر دوم ۱۰۰ هزار دلار و به نفرات سوم ۵۰ هزار دلار تعلق می‌گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار