کد خبر: 998471
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهرخبر داد:
میثم مردادی گفت: مسابقه کتابخوانی سه دقیقه در قیامت در راستای حمایت از پویش در خانه بمانیم در شهرستان اسلامشهر برگزار می گردد.
محمدرضا عباسی

میثم مرادی رئیس اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر، اظهارکرد:مسابقه کتابخوانی سه دقیقه در قیامت به همت کانون فرهنگی هنری حمزه سیدالشهداء(ع) وبا همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر در راستای «حمایت از پویش در خانه بمانیم » برگزار می گردد.

مرادی با اشاره ویژگی های  کتاب برگزیده برای این مسابقه ، افزود: سوالات این مسابقه برگرفته از کتاب « سه دقیقه در قیامت » نوشته گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی، روایتی کوتاه ، جذاب و حیرت آور از خاطرات یکی از مدافعان حرم در خصوص برزخ است.

 وی تاکید کرد:این کتاب همانند دیگر آثار موسوم به تجربه نزدیک مرگ، حاصل مشاهدات فردی است که تنها سه دقیقه درفضایی بین دنیا وآخرت بوده ،اما همین سه دقیقه زندگی او را متحول کرده است.

مرادی با دعوت از اقشار مختلف مردم بویژه علاقمندان به فرهنگ مکتوب  ، جهت شرکت در این مسابقه ، بیان کرد:جوایز نفر اول این مسابقه پنج میلیون ریال، نفر دوم سه میلیون ریال ، نفرسوم یک میلیون ریال در نظر گرفته شده و به نفرات چهارم تا بیستم نیز جوایزی اهداء خواهد شد.

وی تصریح کرد: متقاضیان  شرکت در این مسابقه  فرهنگی، معنوی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتروآگاهی اززمان برگزاری مسابقه به کانال پیام رسان ایتا مسابقه به نشانی:@emamreza_slm  مراجعه نمایند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر، با اشاره به اینکه علاقمندان به شرکت در مسابقه فوق جهت ثبت نام و دریافت کتاب در درب منزل می توانند با شماره 09059299072 تماس حاصل فرمایند،خاطرنشان کرد: این مسابقه با مشارکت شهرداری، سپاه، آموزش و پرورش، حوزه 279 کمیل ، حوزه 280 کوثر، قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا(س) و سایر دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار می گردد.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد پارساآقایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
0
خوب
محمد پارساآقایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
0
خوب
محمد پارساآقایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
0
خوب
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر