کد خبر: 997433
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
مسئول سازمان بسیج کارگری چهارمحال و بختیاری
مسئول سازمان بسیج کارگری چهارمحال و بختیاری با تأکید بر حمایت از کارگران، از ساخت تونل اتوماتیک ضدعفونی خودرو با همت گروه جهادی خبر داد. به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار حشمت الله ظفریان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تبریک حلول سال جهش تولید، گفت: جامعه کارگری یکی از ارکان تحقق شعار سال و جهش تولید می باشد.

مسئول سازمان بسیج کارگری چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و بیکار شدن جمعی از کارگران استان، با همکاری خانه صنعت و واحدهای تولیدی 700 بسته بهداشتی شامل اقلام ؛ ماسک، محلول ضدعفونی، دستکش بین کارگران غیرشاغل شهرستان ها توزیع شد.

ظفریان افزود: 250 بسته بهداشتی دیگر نیز با همت خیرخواهانه یکی از واحدهای تولیدی تقدیم بیماران تالاسمی و هموفیلی استان چهارمحال و بختیاری گردید.

وی، اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا،سازمان بسیج کارگری استان با تشکیل 5 گروه جهادی به صورت مستمر محوطه های سه شهرک صنعتی و واحد های تولیدی استان چهارمحال و بختیاری را ضدعفونی و پاکسازی می کند.

ظفریان، از اهدای ۵ سری جهیزیه به فرزندان کارگران نیارمند نیز خبر داد و گفت: به منظور کمک به کارگران ساختمانی بیکار شده، تعداد ۸۵ بسته کمک معیشتی نیز در دو میدان شهرکرد که محل تجمع کارگران روزمزد بود توزیع شد.

وی یادآوری کرد؛ گروه‌‏های جهادی بسیج کارگری با همکاری خانه صنعت استان، به صورت روزانه اقلام بهداشتی همچون دستکش و ماسک و مواد ضدعفونی و بهداشتی را در واحدهای تولیدی استان که در حال فعالیت هستند توزیع می‌‏کنند.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان چهارمحال و بختیاری از طراحی و ساخت تونل اتوماتیک ضدعفونی خودرو توسط یکی از گروه های جهادی نیز خبر داد و گفت: این تونل اتوماتیک ضدعفونی خودرو با همت گروه جهادی کارگری در یکی از کارگاه های ماشین سازی شهرک صنعتی شهرکرد ساخته شده و آماده نصب است.

 
 
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر