کد خبر: 997353
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
انتقادات به اظهارات حسن روحانی در موضوع کرونا زیاد است. آن‌قدر زیاد که حالا همان کسانی هم که او را بر سر کار آورده‌اند، حملات کلامی تندی را متوجه روحانی می‌کنند. عبدالله ناصری، مشاور رئیس دولت اصلاحات و عضو شورای سیاستگذاری اصلاحات در مصاحبه با روزنامه جهان صنعت گفته که «دولت در سال‌های قبل خیلی مسائل کم اهمیت‌تر از کرونا را هم نتوانست مدیریت کند. از آنجا که آقای روحانی در دو سال گذشته منفعل بوده و باری به هر جهت عمل کرده است طبیعتاً نمی‌توان از او انتظاری داشت. به جهت اینکه دولت برنامه‌ای برای مقابله با کرونا ندارد، شاهدیم که وزارت بهداشت یک موضعی می‌گیرد و وزارت صمت موضع دیگری. من معتقدم انتظار مدیریت این شرایط از آقای روحانی اساساً انتظاری واهی است زیرا او مدت‌هاست که به طور جدی نشان داده هیچ برنامه‌ای ندارد و دچار روزمرگی شدید است».

اصلاح‌طلبان تلاش می‌کنند با انتقاد از روحانی، خود را همراه مردم و جدا از دولت نشان دهند، اما واقعیت این است که مسئولیت اقدامات دولت روحانی با آنهاست. در واقع آنها، چون نارضایتی مردم را می‌بینند و برای انتخابات به نظر رأی مردم نیاز دارند، منتقد شده‌اند: «حتماً ارزیابی جامعه مدنی در سال آینده از عملکرد روحانی و دولت به مراتب منفی‌تر و سیاه‌تر از قبل خواهد بود.»

از طرفی هم هدف دیگر آن‌ها از این انتقاد، سرکار آوردن نیرو‌های خود در دولت است: «اگر آقای روحانی این وزرای ضعیف و نالایق را از دور خود کنار بزند و یکسری آدم‌های باتجربه را برای مدیریت کرونا روی کار آورد، در همین شرایط تحریم و با همین محدودیت منابع هم می‌توان تصمیمات خوبی گرفت. ولی مردم باید بدانند که تصمیمات مطلوب ضدکرونایی با آقایان رحمانی، نمکی و نوبخت انجام شدنی نیست و متأسفانه آقای روحانی هم با طناب این‌ها در چاه می‌رود... آقای روحانی، اما کار را رها کرده و من معتقدم که منتظر سپری شدن این یک سال است تا جامعه وارد فضای انتخاباتی شود.»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
0
0
کسانیکه روحانی را مسئول کرونا میدانند از اصل ماجرا بی خبرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار