کد خبر: 997331
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد با اشاره به کمک ۸ میلیارد ریالی اساتید بسیجی این دانشگاه برای مقابله با کرونا گفت: از اسفند تا کنون بیش از ۱۰۰ گروه جهادی استادی در زمینه‌های مختلف برای مقابله با ویروس کرونا فعالیت داشته و دارند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سیدمحمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به شیوع کرونا در کشور گفت: از اسفند ماه تاکنون بیش از ۱۰۰ گروه جهادی استادی در زمینه‌های مختلف برای مقابله با ویروس منحوس کرونا فعالیت داشته و دارند.

هاشمی افزود: اساتید بسیجی در کنار تولید مواد ضد عفونی و ملزومات مراقبتی و بهداشتی در سطح واحد‌های دانشگاهی، کمک به پویش جنبش استادی ایران در حمایت از کسب و کار‌های مستضعفین کمیته امداد را با دغدغه پیگیری و دنبال می‌کنند و الحمدلله کمک‌های مناسبی صورت گرفته است.

رئیس دبیرخانه گام دوم انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی از تهیه ۱۰۰ هزار انواع ماسک، لباس‌های بیمارستانی، انواع بادگیر و کاور، عینک پزشکی، انواع میوه و آبمیوه توسط اساتید بسیجی و خیر دانشگاه ازاد خبر داد و گفت: خدا را شاکریم که کمک‌های بسیار خوبی توسط اساتید خیر بسیجی به مراکز درمانی و بیماران کرونایی انجام شده که قابل ستایش است و این مهم ادامه خواهد داشت.

هاشمی ضمن تقدیر از کانون‌های بسیج اساتید و اساتید جهادی و انقلابی افزود:از ابتدای شروع بیماری کرونا در کشور، تاکنون بیش از ۸ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط اساتید بسیجی انجام شده که بالاترین کمک‌ها توسط اساتید بسیجی دانشگاه‌های آزاد استان سمنان به ارزش حدود ۳ میلیارد ریال است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پایان یادآور شد که اساتید بسیجی تا شکست کامل کرونا در کنار مردم و مسئولان خواهند بود و به رسالت خود عمل خواهند کرد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار