کد خبر: 996729
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
وزیر بهداشت:
وزیر بهداشت گفت: به‌دلیل تقویت بیماریابی توانسته‌ایم موارد جدید بیشتری از ابتلا به کووید۱۹ در کشور را شناسایی کنیم و در روز‌های آینده اثرات بهبودی این افراد که شناسایی شده‌اند، بیشتر نمایان می‌شود و وضعیت ایران را در سطح جهانی متحول خواهد کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سعید نمکی در حاشیه نشست ویدیویی با مسئولان سازمان جهانی بهداشت و در ارتباط زنده تصویری با شبکه خبر، اظهار کرد: تا امروز توانسته‌ایم بیش از ۹۰ درصد از جمعیت هدف را در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، پوشش دهیم.

وی با بیان اینکه در افکار عمومی و از سوی برخی کارشناسان این پرسش مطرح شده است که "وقتی می‌گوییم موج سنگین اولیه بیماری را در کشور مدیریت کرده‌ایم، پس چگونه موارد شناسایی‌شده افزایش یافته است؟ " گفت: به‌دلیل تقویت بیماریابی توانسته‌ایم موارد جدید بیشتری از ابتلا به کووید ۱۹ در کشور را شناسایی کنیم و در روز‌های آینده، اثرات بهبودی این افراد که شناسایی شده‌اند، بیشتر نمایان می‌شود و وضعیت ایران را در سطح جهانی، متحول خواهد کرد.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: مردم بدانند که در مرحله مدیریت بیماری کووید ۱۹ هستیم و هنوز مرحله کنترل و مهار این بیماری را در پیش داریم البته در برخی از استان‌ها، به‌دلیل مدیریت صحیح بیماری، میزان شناسایی موارد جدید از بهبودیافتگان، کمتر شده است و امیدواریم با همراهی مردم و همه دستگاه‌های اجرایی، تا ۲۰ فروردین طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با قوت ادامه پیدا کند و قطعاً اثرات همراهی و همدلی مردم باعث شد که وضعیت مطلوبی بین کشور‌های شرق مدیترانه داشته باشیم.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار