کد خبر: 996557
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
رئیس پلیس راهور خبر داد
رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به کاهش 64درصدی تصادفات در جاده ها گفت: همچنین تعداد جانباختگان 59درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل و مجروحین نیز به میزان 48درصد کاهش داشته است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار هادیانفر در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: بر اساس آمار‌ها، بیشترین تصادفات رانندگی در بین ساعت ۱۶ تا ۲۰ رخ داده است که نشان دهنده خستگی و خواب آلودگی، عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مجاز بوده است.

وی از تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز خبر داد و افزود: برابر دستورالعمل‌های صادره، ماموران پلیس راه با هرگونه تخلف حادثه ساز در معابر بطور جدی برخورد می‌کنند. خصوصا در این ایام به علت شیوع ویروس کرونا که موجب خلوتی جاده‌ها و معابر گردیده است، متاسفانه برخی رانندگان قانون گریز از این موقیعیت سوءاستفاده کرده و با تخطی از سرعت مجاز موجبات بروز حادثه و تصادف را ایجاد کرده اند.

رئیس پلیس راهور ناجا اظهار داشت: کاهش ۶۴ درصدی تصادفات در جاده‌ها را داشته ایم، همچنین تعداد جانباختگان ۵۹ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل و مجروحین نیز به میزان ۴۸ درصد کاهش داشته ایم.

سردار هادیانفر بیان داشت: در این ایام عدم توجه به جلو در حین رانندگی با ۴۵ درصد و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به میزان ۱۹ درصد از بیشترین علل تصادفات جاده‌ای بوده است.

وی ادامه داد: همچنین از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۴ فروردین ۹۹ تعداد تردد‌ها به استان‌های شمالی ۳۹ درصد و میزان تردد مسافران به مرکز و جنوب کشور با ۶۱ درصد کاهش داشته است، که در مجموع ۵۹ درصد نسبت به سال گذشته کاهش تردد در کل کشور را شاهد بوده ایم.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار