کد خبر: 995984
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
با افزوده شدن ایالت ویرجینیای غربی به شمار ایالت‌های درگیر ویروس کرونا، اکنون تمام ۵۰ ایالت این کشور مواردی از ابتلا به این بیماری را دارند.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: با افزوده شدن ایالت «ویرجینیای غربی» به ایالت‌های آلوده به ویروس کرونا در آمریکا، هر ۵۰ ایالت این کشور درگیر این بیماری شدند.

به نوشته روزنامه «دیلی میل»، با این‌که تنها یک مورد ابتلا به ویروس کرونا در ویرجینیای غربی گزارش شده است، فقدان امکانات کافی تست کرونا در این ایالت می‌تواند نشانه‌ای از بیشتر بودن شمار مبتلایان باشد.

گزارش ابتلا به ویروس کرونا در ویرجینیای غربی درحالی صورت می‌گیرد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته (سه شنبه) گفته بود: «نیازی به گرفتن تست در ویرجینیای غربی نیست و تا کنون هم موردی گزارش نشده است».

با این حال سه شنبه شب «جیم جاستیس» فرماندار ویرجینیای غربی با اعلام اولین مورد ابتلا در این ایالت گفت: «همه ما بر روی یک قایق سوار هستیم و باید راهکار‌های مناسب برای شیوع بیماری را به کار بگیریم».

در حال حاضر در ایالت کالیفرنیا از مردم خواسته شده در منازل خود بمانند و شمار بسیار بالایی از مراکز کسب‌وکار این ایالت تعطیل شده‌اند. در نیویورک نیز قرار است تدابیری مشابه کالیفرنیا اتخاذ شود.

«گوین نیوسام» فرماندار کالیفرنیا سه شنبه شب گفت، به احتمال بسیار زیاد مدارس این ایالت به خاطر گستردگی شیوع کرونا تا پایان سال تحصیلی جاری تعطیل خواهند ماند.

تا کنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به ۶۵۲۴ نفر رسیده است و ۱۱۶ نفر نیز جان خود را در اثر ابتلا به این بیماری از دست داده‌اند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار