کد خبر: 995103
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱

خرید آنلاین بیمه شخص ثالث و بیمه موتور سیکلت

وقت طلاست. این ضرب المثل را همه ما از کودکی شنیده ایم. زمان تنها چیزی است که جایگزینی برای آن وجود ندارد. حضور اینترنت در زندگی انسان امروزی موجب افزایش سرعت انجام کارها شده است. همه ما به جای ایستادن در صف های طولانی یا انجام سفر­های درون شهری برای انجام کارهای روزمره ترجیح می­دهیم، از اینترنت استفاده کنیم. امروزه کمتر کسی پیدا می­شود که تجربه آموزش، خرید، ثبت نام، سفارش، نظرسنجی و ... را بصورت آنلاین نداشته باشد. عملیات جستجو، انتخاب، سفارش، خرید و خرید آنلاین بیمه شخص ثالث همه به صورت آنلاین انجام می شود. اخیراٌ برای خرید انواع بیمه نامه ها نیز می­توان به صورت آنلاین اقدام کرد. پیش از این مشتریان برای خرید بیمه نامه می بایست به دفاتر بیمه مراجعه و زمان زیادی را صرف رفت و آمد می کردند اما حالا شما می­توانید به آسانی استعلام نرخ و خرید بیمه نامه خود را به صورت آنلاین انجام داده و رایگان در محل کار یا منزل آن را دریافت نمایید. 

بیمه شخص ثالث چیست؟

خرید آنلاین بیمه شخص ثالث و بیمه موتور سیکلت

بیمه شخص ثالث برای تمام وسایل نقلیه موتوری اجباری است و بیشترین سهم بازار فروش بیمه را به خود اختصاص داده است. همراه داشتن بیمه شخص ثالث همانند سایر مدارک وسایل نقلیه از جمله موتور سیکلت الزامی است.

 
1. طبق قانون، بیمه شخص ثالث خسارت های جانی و مالی وارده به اشخاص ثالث را طبق تعهدات بیمه نامه جبران می نماید.
2. اشخاص ثالث منظور هر شخصیت حقیقی و حقوقی است که خسارت دیده است که شامل سرنشینان و عابرین و هر زیاندیده ای بجز راننده می باشد.
3. خسارت جانی به خسارتی گفته می شود که به جان اشخاص وارد میشود و منجر به فوت و یا نقص عضو و آسیب بدنی می گردد.
4. خسارت مالی­، خسارتی است که به اموال اشخاص ثالث وارد میشود.
5. تعهدات شرکت بیمه بر اساس مقدار دیه ایست که سالانه از سوی قوه قضاییه اعلام می گردد.
6. از آنجایی که در بیمه شخص ثالث به راننده خسارتی تعلق نمیگیرد، بیمه حوادث راننده برای جبران هزینه های پزشکی و آسیب دیدگی راننده همراه با بیمه شخص ثالث ارائه می گردد.

بیمه موتور سیکلت ؟

موتور­سیکلت همانند سایر وسایل نقلیه موتوری می بایست برای تردد و جلوگیری از خسارت های احتمالی، بیمه شخص ثالث داشته باشد. بیمه شخص ثالث موتورسیکلت همانند اتومبیل سه پوشش خسارت جانی، خسارت مالی و حوادث راننده مقصر را پوشش می دهد.

به طور خلاصه تعهدات شرکت بیمه گر در قبال خسارات وارده به اشخاص ثالث و سرنشین شامل غرامت فوت و نقص عضو، پرداخت هزینه های درمان و جبران خسارت مالی وارده به آنها می باشد. پرداخت غرامت فوت و نقص عضو و تامین هزینه های پزشکی خسارت وارده به راکب مقصر نیز از تعهدات شرکت بیمه می باشد.

نرخ حق بیمه شخص ثالث موتور سیکلت در مقایسه با سایر وسایل نقلیه کمتر است به انواع آن بستگی دارد. به طور کلی موتور سیکلت ها به 5 دسته تقسیم می شوند:

موتور­سیکلت برقی
موتور­سیکلت گازی
موتور­سیکلت دنده‌ای تک سیلندر
موتور­سیکلت دوسیلندر و بیشتر
موتور­سیکلت سه چرخ

خرید آنلاین بیمه شخص ثالث و بیمه موتور سیکلت

چرا بهتر است است بیمه شخص ثالث و بیمه موتور­سیکلت را آنلاین بخریم؟

خرید آنلاین بیمه نامه مزایای فراوانی دارید. مهمترین مزیت خریدآنلاین صرفه جویی در زمان است. همه ما می دانیم که برای خرید بیمه بدنه و شخص ثالث و استعلام قیمت ازمیان 32 شرکت بیمه و مقایسه آنها به روش سنتی با وجود مشغله هایی که امروزه داریم، کار زمانبرو دشواری است. وبسایت فروش آنلاین این امکان را به شما می دهد تا فرآیند جستجو، مقایسه، استعلام، انتخاب و خرید در چند ثانیه انجام شود. علاوه بر سرعت بخشیدن به فرآیند صدور، بیمه گذاران به راحتی می توانند از میزان تخفیفات خود مطلع شوند. مزیت دیگر خرید آنلاین بیمه نامه با حذف کاغذ بازی های اداری شما را در حفظ درختان این سرمایه عظیم ملی، سهیم می­کند.

 

چرا بیمی لایک؟

وبسایت فروش آنلاین بیمه نامه بیمی لایک متعلق به کارگزاری رسمی بیمه چترآسایش ایرانیان است که با مجوز بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می نماید. بیمی لایک با تضمین اصالت بیمه نامه و مشاوره صحیح، شمارا در انتخاب بهترین گزینه برای خرید بیمه نامه راهنمایی می­کند. همچنین امکاناتی از قبیل یادآوری به موقع و فروش اقساطی و تحویل رایگان در جهت رفاه بیمه­گذاران محترم در نظر گرفته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار