کد خبر: 992834
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی بر تدوین برنامه توسعه اقتصاد دیجیتال در استان تأکید کرد و گفت: تهیه این برنامه نیازمند ارزیابی وضع موجود و آسیب‌شناسی این حوزه است.

علی جهانگیری در جلسه کارگروه اقتصاد دیجیتال استان، اظهار داشت: دبیرخانه کارگروه نسبت به تهیه گزارش وضع موجود این حوزه و شاخص‌های آن همچنین سهم دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف در اقتصاد دیجیتال اقدام کند.

وی از همه دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا با احساس مسوولیت و فراتر از امور اداری با دبیرخانه این کارگروه همکاری کرده و برای پیشبرد این امر از همه ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: پس از تهیه این گزارش، برنامه توسعه اقتصاد دیجیتال استان با تکیه بر اهداف کمی و فرابخشی و مشخص کردن وظایف دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی تدوین شود.

جهانگیری همچنین بر آسیب‌شناسی حوزه اقتصاد دیجیتال در استان تأکید کرد و اضافه کرد: باید مشخص شود که چه عواملی باعث شده تا در این حوزه به وضع مطلوب نرسیم.

در این جلسه گزارشی از وضعیت اقتصاد دیجیتال استان ارائه و راهکارهای توسعه این بخش و افزایش سهم آن از گردش اقتصادی استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر