کد خبر: 992513
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ناوگان حمل و نقل شهری در استان اردبیل ضدعفونی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: اتوبوس‌ها با تاکید بر ضدعفونی سطوح و دستگیره‌ها در هر شبانه‌روز یکبار بطور مرتب برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضدعفونی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این کار با هدف ارتقا امنیت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: شهرداری اردبیل آمادگی کامل برای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی را دارد و محلول‌های شستشو و ضدعفونی در میان متولیان ناوگان اتوبوسرانی توزیع می‌شود.

شهردار اردبیل با بیان اینکه از امروز گروه مدیریت پیشگیری از شیوع کرونا در مجموعه شهرداری اردبیل تشکیل شده است، افزود: اقداماتی متعددی در دو محور  همکاری با نهادهای مسئول و اقدامات مستقیم شهرداری برنامه‌ریزی شد که در حال اجرا است.

لطف‌اللهیان همچنین به همکاری با نهادهای مسئول برای در اختیار گذاشتن تمام ظرفیت تبلیغات محیطی شهرداری در سطح شهر و ناوگان اتوبوس‌رانی برای انتشار پیام‌های بهداشتی تاکید کرد.

وی گفت: تهیه و تحویل مواد ضدعفونی کننده به متولیان ناوگان اتوبوسرانی برای ضدعفونی اتوبوس‌ها، آموزش رانندگان تاکسی برای نحوه ضدعفونی و مراقبت‌های لازم و تهیه مواد ضدعفونی کننده برای پاکبانان برای ضد عفونی دستهای‌شان از جمله اقدامات مستقیم شهرداری است.

شهردار اردبیل بیان کرد: تهیه محتوا و چاب بنرهای لازم برای آموزش عمومی و نصب آن در بیش از 150 استند شهری و جلب همکاری کانون‌های تبلیغاتی برای همکاری در انتشار پیام‌های بهداشتی و مراقبتی از تلویزیون‌های شهری و بیلبوردهای تبلیغاتی و استفاده از تلویزیون‌های داخل اتوبوس‌های شهری و فضای اتوبوس‌ها برای انتشار پیام‌های مراقبتی از جمله اقدامات مستقیم شهرداری اردبیل در مقابله با شیوع ویروس کرونا است‌.

لطف اللهیان به ضدعفونی روزانه تمام ساختمان‌های متعلق به شهرداری اردبیل اشاره و تصریح کرد: تمامی فعالیت‌های جمعی سازمان‌های وابسته به شهرداری تعطیل است که لازم به ذکر است گروه ویژه پیشگیری از شیوع کرونا به طور روزانه تا پایان موضوع شیوع این بیماری روزانه فعالیت‌ها را رصد و گزارش دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر