کد خبر: 990812
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
در این مقاله قصد داریم تا دستگاه اتوی صورت انواع آن، قیمت، مزایا و کاربردهایش را به شما معرفی کنیم. این دستگاه از زیردسته‌ی تجهیزات زیبایی و جدید ترین روش‌های جوانسازی محسوب می‌شود با ما همراه باشید..

اتوی صورت یکی از به‌روز ترین فناوری های لایه برداری پوست محسوب می‌شود که توسط اغلب متخصصین پوست و کلینیک های زیبایی به کار می رود که با نام اولتراسونیک نیز شناخته می شود. پاکسازی، لایه برداری، مبارزه و جلوگیری از پیری در این روش بر خلاف بوتاکس و جراحی زیبایی، غیر تهاجمی، ایمن و بدون درد، از طریق استفاده از کاردک مخصوص یا اسکرابر انجام می شود که بعد از استفاده پوست تمیزتر، سالم‌تر و شفاف‌تر به‌نظر می‌رسد؛ همچنین محصولات مراقبت از پوست نیز بهتر از قبل جذب پوست خواهند شد. این روش برای طیف وسیع ای از انواع پوست ها مناسب است اما تاثیر آن در پوست هایی با چین و چروک، آکنه و جوش به وضوح دیده می شود! دستگاه هایی که برای لایه برداری و زیبایی از این تکنولوژی بهره میبرند فراصوتی بوده که هم مناسب برای استفاده در خانه‌‌ و هم کاربردی حرفه‌ای و سالنی دارند! تحقیقات مختلف نشان داده است که استفاده از روش اولتراسونیک (Ultrasonic Facials) نسبت به روش های قدیمی و سنتی در مقیاسی عمیق تر عمل میکند. در این روش امواج صوتی ای که از دستگاه اولتراسونیک یا اتوی صورت خارج می شوند به لایه های عمیقی از پوست نفوذ می‌کنند و با ایجاد یک ماساژ حرفه‌ای بر روی پوست، باعث افزایش گردش خون در لایه‌های مختلف پوستی خواهند شد. فرکانس های مختلف فراصوتی که توسط دستگاه زیبایی اتوی صورت و بدن – دستگاه اولتراسونیک تولید می شنود سفت سازی فوری و موقتی پوست صورت را در پی خواهند داشت اما این نکته را نباید فراموش کرد که نتایج براساس فرد و نوع پوست متغیر و دارای ماهیت تدریجی است و یک شبه مشاهده نخواهد شد بلکه کاربرد آن به صورت مستمر و روزانه منجر به ماندگاری نتایج درست و رضایت‌بخش می‌شود.

اتوی صورت چیست | خرید اتوی صورت | قیمت اتوی صورت | معایب اتوی صورت | فواید اتوی صورت

نتایج و فواید استفاده از اتوی صورت

از مزیت های اتوی صورت استفاده راحت آن در منزل و غیر تهاجمی بودن آن می باشد که همواره کمک میکند پوستی زیباتر و جوان‌تر داشته باشید؛ تمام نتایج و مزایای این دستگاه را نیز در خانه و تنها با اجرای چند دقیقه در روز می‌توانید تجربه کنید! از اتوی صورت معمولا برای افزایش گردش خون در لایه‌های مختلف پوست، از بین بردن خطوط ریز و چین و چروک های پوستی، سفت و محکم کردن پوست، از بین بردن جای زخم و... استفاده می شود که به طور کلی تمام موارد اشاره شده در نهایت باعث جوانسازی پوست و جلوگیری از پیری خواهند شد. تحریک گردش خون، جداسازی آرام سلول های مرده پوست، افزایش متابولیسم سلولی، پاکسازی مواد سلولی، کاهش چین و چروک، رفع افتادگی و پف چشم ها، درمان اکنه و کک و مک، روشن کردن سیاهی اطراف چشم، رفع ظاهر سلولیت بافت ها و کاهش جای زخم و رفع چین و چروک و بسیار موارد دیگر که با استفاده از اتوی صورت یا اولتراسونیک قابل درمان هستند.

طرز استفاده و آموزش کار با اتوی صورت

قبل استفاده از این دستگاه ابتدا باید پوست را به آرامی ماساژ دهید تا منافذ پوستی باز شده و بهترین نتایج را از این روش درمانی دریافت کنید، همچنین پیشنهاد می شود در هنگام ماساژ پوست از سرم‌های ویتامینی مخصوص و ژل‌های محلول در آب استفاده شود تا هنگام استفاده از امواج صوتی دستگاه، سلول های مرده از روی پوست به راحتی حذف شده و فرایند پاک سازی در پوست صورت یا بدن به شکل عمیق‌تری انجام پذیرد اخطار: درنظر داشته باشید اگر بدون استفاده از مواد رسانای مناسب که به آن‌ها اشاره شد از این روش درمانی استفاده شود، ناحیه بالایی این دستگاه آسیب خواهد دید! فراموش نکنید که آب ساده، روغن یا کرم‌های حاوی روغن و یا لوسیون ها، فاقد ویژگی‌های رسانندگی یونی هستند بنابراین نمی‌توان در روند درمان پوست با اتوی صورت از آنها نیز استفاده کرد.

1) صورت خود را با شوینده مناسب به خوبی بشویید
2) به سطح پوست خود ژل رسانا یا تونر بزنید، دکمه روشن شدن دستگاه را فشار دهید تا به کار بیفتد
سر دستگاه را روی پوست قرار داده و به آرامی حرکت دهید تا منافذ پوست را پاکسازی کند 3)
4) با حرکت دادن آرام دستگاه روی پوست متوجه تمیز شدن و برداشته شدن سریع جوشهای سر سیاه، سر سفید و آکنه ها خواهید ش

!) دستگاه اتوی صورت نسبت به ضربه کمی حساس است مراقب باشید تا ضربه ی شدیدی به آن وارد نشود
 !) به سبب عدم تحریک تیروئید استفاده از آن در ناحیه میانی سینه ممنوع است و نباید از این دستگاه برای درون بدن استفاده شود
 !) نباید از دستگاه بر روی زخم های باز یا مناطق عفونی استفاده شود
 !) این دستگاه هرگز نباید در ناحیه درونی بدن مانند دهان، بینی و غیره استفاده شود
!) در صورت بارداری، استفاده از ضربان ساز مصنوعی در قلب، سابقه بیماری قلبی و یا سایر شرایط پزشکی استفاده از آن ممنوع است
 !) همانطور که اشاره شد این دستگاه باید به همراه تونر یا ژل رسانا استفاده شود
!) سر دستگاه بعد از هر بار استفاده باید تمیز و با الکل ضد عفونی شود
 !) دستگاه را به مدت 2 الی 3 ساعت به برق بزنید، زمانی که دستگاه به برق متصل شود چراغ دستگاه روشن شده و پس از فول شارژ شدن چراغ دستگاه خاموش شده و آماده‌ی استفاده می‌شود

دستگاه اتوی صورت درما اف + قیمت و بررسی

دستگاه درما اف بهترین و مناسب‌ترین اتوی صورت ساخته شده تا به امروز است!درمااف یک دستگاه  فراصوتی بوده که کاربردی حرفه‌ای دارد و در عین حال برای استفاده در خانه‌‌ نیز بسیار مناسب می‌باشد. این دستگاه با کمک خصیصه الکترونیکی فراصوتی یون ها، حبابه ای بسیار ریز با سرعت بالا تولید‌‌ می‌نماید که کمک به جوانسازی، تمیز کردن و پاکسازی و تغذیه پوست شما‌‌ می‌نماید. اتوی صورت درما اف التراسونیک جزء دستگاه های حرفه‌ای زیبایی بوده که به طور موثر و با سلامت کامل به زیبایی شما‌‌ می‌افزاید.. قیمت حدودی این دستگاه بین 1.400.000 تا 1.600.000 تومان می‌باشد.

آلت تصویر دوم : دستگاه درما اف - خرید درما اف - قیمت درما اف - دستگاه درما اف پلاس - درمااف چیست

برای استعلام آخرین قیمت‌ انواع اتوی صورت و مشاوره رایگان و تخصصی قبل از خرید، با فروشگاه تجهیزات زیبایی شفا در تماس باشید www.ptzmed.com کارشناسان شفا  آماده پاسخگویی هستند.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
hadiseh.ag
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
0
8
این دستگاه ها بعد از هربار شارژ چه قدر کار میکنن؟؟یعنی تا چندساعت شارژ را نگه میدارن؟
تارا
|
Netherlands
|
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
0
0
آیا در صورت داشتن ایمپلنت یا ارتودنسی امکان استفاده از اتوی صورت وجود دارد؟!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار