کد خبر: 988892
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی از مرگ ۷۶ نفر و مصدومیت یک هزار و ۳۶ نفر بر اثر حوادث کاری در استان خبر داد.

علی صفایی‌فرد اظهار داشت: 76 نفر در 9 ماهه امسال در اثر حوادث ناشی از کار در استان آذربایجان‌شرقی جان خودرا از دست دادند که یک نفر از آنها زن و بقیه مرد بوده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 36 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: در این مدت تعداد یک‌هزار و 31 نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد 27 نفر زن و بقیه مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان افزود: در آذرماه امسال هفت نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل چهار نفر افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت 107 نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که دو نفر از آنها زن بودند  و  این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دو نفری را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان ساخت: تعداد کل فوت‌شدگان حوادث کاری در سال 97 برابر با 73 نفر بود که یک نفر از آنان زن و بقیه مرد بودند و نیز تعداد کل مصدومان حوادث کار مراجعه‌کننده در سال 97 برابر با یک‌هزار و 306 نفر بود که از این تعداد 40 نفر زن و یک‌هزار و 266 نفر مرد بودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر