کد خبر: 987083
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
یک منبع مطلع جزئیاتی از ماجرای درخواست رئیس جمهور از رئیس سازمان صداوسیما را اعلام کرد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین:‌ در پی انتشار خبری از قول آقای واعظی رییس دفتر محترم ریاست جمهوری مبنی بر تذکر آقای روحانی به ریاست سازمان صدا وسیما در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت، یک منبع مطلع جزئیات بیشتری از این موضوع را تشریح کرد.

به گفته این منبع آگاه آقای دکتر روحانی از آقای علی عسگری خواسته است از این پس صرفا بسته‌های خبری تهیه شده در نهاد ریاست جمهوری عینا، بدون هرگونه دخل و تصرف و دقیقا آنگونه که در معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور تهیه می‌شود، باید از صدا وسیما پخش شود.

بنابر گزارش پایگاه خبری مشرق، این منبع اضافه کرد رییس صدا وسیما در جواب با تاکید بر اینکه صدا وسیما تاکنون کمال همکاری را با دولت داشته و این امر برای همه مخاطبان مشهود است، با این درخواست مخالفت کرده و گفته است که چنین درخواستی در دوره هیچ یک از روسای جمهوری پیشین سابقه ندارد و با هویت رسانه و آرامش جامعه در شرایط فعلی نیز ناسازگار است.

آقای علی عسکری همچنین تاکید کرده چنین اقدامی به نفع خود دولت هم نیست و اعتبار فعالیت‌های رسانه‌ای دولت را به شدت نزد مخاطبان زیرسوال برده و آن را کم اثر می‌کند.
 
همچنین خبرگزاری فارس نیز در گزارشی نوشت: تیم اطلاع رسانی دولت با فشار به صداوسیما دنبال ایجاد یک بدعت جدید برای رئیس جمهور است که تا به حال سابقه نداشته است؛ این تیم بعد از آنکه در تحمیل برخی مستند‌های خاص خود به رسانه ملی ناکام ماند و برخی پروژه‌های عملیات روانی آن شکست خود حالا بدنبال آن است تا بسته‌های خبری آقای رئیس جمهور در مراسم مختلف را خود تهیه و تدوین کند و فقط صدا و سیما پخش کننده باشد. خبرهای موثق حکایت از آن دارد که تا الان رئیس صدا و سیما این درخواست را نپذیرفته و گفته است ما برای هیچ یک از سران قوا چنین رویه‌ای نداریم حتی برای خبر رهبری نیز گروهی از خود صداوسیما این کار را انجام می‌دهند و چنین درخواستی یک بدعت است و نوعی انحصارگرایی به شمار می‌رود.
 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
1
طراحان این درخواست در خوشبینانه ترین حالت روحانی را فریب داده اند تا از این مسیر به احداف خود برسند و البته که زدن تو دهان آنها کمترین واکنش باید می شد .
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
2
1
متاسفانه هر دو طرف سم بسیار مهلک برای مملکت بوده و هستند. صدا و سیما که با بول مردم میجرخد هر جی دلش میخواهد انجام میدهد و به هیجکس جوابگو نیست. دولت هم که از ابتدا تعطیل کامل بوده و هست . جه انتظاری از انها میرود که قدمی برای مملکت و مردم بردارند. بیش از 80 درصد مردم اصلا تلویزیون داخلی را نگاه نمیکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
با سلام ببخشید ۸۰ ٪ رو از کجا آوردید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
ولش كن " قاسم " اقا جمع و ضرب كردن را بلد است " تقسيم " بلد. نيست ١٠٠٪‏ مردم با تفاوت هاى مختلف چندين ساعت در شبانه روز بيننده تلويزيون هستند. ٨٠ ٪‏ قاسم اقا با كلمه اصلا بايد ضدعفونى بشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
1
دولت بهتر است به جای اینکه دنبال ساخت برنامه براى صداوسیما باشد،برود و کارهای مربوط به شرح وظایف خودش(مثل سروسامان دادن بازار ارز،کنترل گمرکات و قاچاق کالا، کنترل قیمتها در بازار داخلی،کنترل تورم،ایجاد اشتغال،افزایش تولید،کاهش فشارهای بین المللی و..) در عوض بیاید و با تخصیص بودجه لازم،و حمایت بیشتر،صداوسیما را در انجام بهلر وظلیف سازمانیش تقویت کند
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
0
2
پس ما که ماهواره نمی بینیم جزو مردم نیستیم؟؟؟ من از برنامه های صدا و سیما واقعا گله دارم که بسیار مزخرف شده و بخش اخبار هم همچنین ولی اصلا دوست ندارم خزعبلات ماهواره رو ببینم
ص. يكرنگى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
0
0
قطعا اقاى رييس جمهور ( مطابق معمول ) بى خير بودند و اين دسته گلى بود كه از يكى از چسبيده ها به اب انداخته شده و رييس جمهور نامه اى امضاء نكرده و در خبر هم درخواست و تذكر خوانده ميشود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار