کد خبر: 986510
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
فرمانده انتظامی اسکو با اشاره به انهدام باند ۱۰ نفره سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی، خودرو و لوازم داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

ستار داداشی اظهار داشت: با توجه به وقوع سرقت‌های اماکن، خودرو و داخل خودرو در اسکو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: با افزایش تعقیب و مراقبت‌های هدفمند پلیس، فردی که به طور مشکوک در حال تردد بوده با رعایت اصل غافلگیری دستگیر و به مقر پلیس دلالت شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده سعی می‌کرد با اظهارات واهی و بهانه‌های مختلف خود را بی‌گناه نشان دهد که در بازرسی از وسایلش ابزارآلات سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی اسکو اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو، داخل خودرو و اماکن با همدستی 9 سارق دیگر اعتراف کرد و با اعترافات و سرنخ‌های به دست آمده دیگر اعضای باند نیز دستگیر و در بازرسی از آنها ابزار آلات سرقت، چند دستگاه ضبط و سیستم صوتی خودرو و یک دسته شاه کلید مخصوص سرقت کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به تکمیل پرونده با اقرار به 25 فقره انواع سرقت متهمان، گفت: پرونده پس از تکمیل به همراه متهمان تحویل مرجع قضایی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر