کد خبر: 986433
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۰
عضو شورایعالی امنیت ملی:
نمی‌توان با پروپاگاندای رسانه‌ای، سرمایه اجتماعی عظیمی را که پس از شهادت سردار سلیمانی ایجاد شده، صفر کرد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش فارس، سعید جلیلی، عضو شورایعالی امنیت ملّی عصر دیروز در اجتماع بزرگ دانشگاهیان پایتخت که به یاد مدافعان وطن، سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و جان‌باختگان هواپیمای مسافربری در دانشگاه تهران برگزار شد، سخنرانی کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پیام امریکایی‌ها پس از ترور حاج قاسم به ایران مبنی بر اینکه اگر پاسخ دهید ما پاسخ قاطع‌تر می‌دهیم، گفت: بسیاری از دولت‌ها با لحن دلسوزانه و برخی با لحن تهدید این پیام را منتقل می‌کردند که تهدید امریکایی‌ها بلوف نیست.

جلیلی با بیان اینکه در چنین شرایطی امریکایی‌ها پاسخی محکم دریافت کردند، آن هم نه پاسخی نیابتی بلکه مستقیم، تصریح کرد: جمهوری اسلامی رسماً این حمله را به‌عهده گرفت و نشان داد اگر ما قدرت اعمال این کار را داریم این قدرت را هم داریم که آن را اعلام کنیم. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این سؤال که چرا امریکایی‌ها پس از پاسخ محکم ایران نتوانستند هیچ غلطی بکنند، گفت: این مرهون یک عملیات بزرگ بود. شاید بتوان آن را بزرگ‌ترین عملیات قاسم سلیمانی نامید.

جلیلی ادامه داد: حاج قاسم در حیات پربارش عملیات‌های بزرگی انجام داد که بزرگ‌ترین آن‌ها عملیاتی بود که بعد از شهادتش انجام داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار