کد خبر: 986041
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷
سخنگوی دولت:
سرویس سیاسی جوان آنلاین: ایران هیچ توصیه‌ای به اقدام نیابتی علیه امریکا به کسی نکرده است و امریکایی‌ها به واسطه‌های مختلف نگرانی‌های خود را در این باره به ما می‌گویند.
به گزارش فارس، علی ربیعی سخنگوی دولت در مورد ترس امریکایی‌ها از انتقام گروه‌های مقاومت در منطقه، گفت: امریکایی‌ها به‌واسطه‌های مختلف نگرانی‌های خود را به ما می‌گویند.

وی ادامه داد: امریکایی‌ها کاری کردند که فکر نمی‌کردند این قدر نگرانی به بار آورد. من یک روز سخنرانی سردار سلیمانی را گوش می‌کردم که گفت «ترامپ قمارباز» فکر کردم به خاطر اینکه او در بحث قمارخانه فعالیت اقتصادی دارد، سردار سلیمانی از این لقب استفاده کرده است، اما ترامپ در روابط بین‌الملل هم مانند یک قمارباز بازی می‌کند و منافع و مصلحت امریکا را به قمار گذاشته است. این قمارباز‌ها یک زمان هرچه دارند رو می‌آورند و تصور حرکت دیگر را ندارند.

سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: امروز امریکایی‌ها در مورد نیرو‌هایی که در منطقه هستند نگرانی‌هایی دارند. من اعلام می‌کنم هیچ توصیه‌ای به اقدام نیابتی به هیچ کس نکرده‌ایم.
ربیعی تأکید کرد: ما همیشه شفاف و واضح مثل همین عملیاتی که در عین‌الاسد انجام دادیم، مثل زدن پهپاد و توقیف کشتی آن‌ها را اعلام کردیم. سخنگوی دولت تصریح کرد: هر اقدامی که انجام دهیم اعلام می‌کنیم و هیچ توصیه به هیچ کس نیز انجام نداده‌ایم، اما به نظر من اگر امریکا می‌خواهد نگرانی‌اش را برطرف کند می‌تواند با خروج از منطقه پیامی به کشور‌های منطقه دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار