کد خبر: 985263
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱
رئیس دفتر رئیس‌جمهور:
سرويس سياسی جوان آنلاين: رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه شمارش معکوس برای خروج نظامیان امریکایی از منطقه آغاز شده است، گفت: انتقام خون سردار سلیمانی حتماً باید گرفته شود.
به گزارش تسنیم، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در یک گفت‌وگوی رادیویی در خصوص انتقام خون سردار سلیمانی از امریکایی‌ها گفت: در چند جبهه حتماً باید استراتژی خود را ادامه دهیم. روز جمعه جلسه فوق‌العاده شورای عالی امنیت ملی برگزار شد و تصمیمات آن جلسه اجرا می‌شود. وحدت و همدلی برای استمرار خط مقاومت مهم بوده و باید دنبال شود. حضور مردم به تمام مسئولان نظام و دولت روحیه داده است که این راه را با قوت بیشتری ادامه دهند. درست است که بزرگمردی را از دست داده‌ایم ولی نباید احساس کنیم در برابر دشمن تضعیف شده‌ایم.

وی افزود: باید با حمایت مردمی که انجام شد، نشان دهیم قوی‌تر شده‌ایم و راه و هدف سردار سلیمانی را با قوت ادامه دهیم. دولت و مسئولان در همین خط هستند. باید سران قوای سه‌گانه به همراه سپاه و سایر مسئولان دنبال این باشیم که تقاص خون سردار سلیمانی را بگیریم، انتقام حتماً باید گرفته شود. واعظی با بیان اینکه اقدام پارلمان عراق برای اخراج نیرو‌های نظامی امریکایی از این کشور اقدام بسیار بزرگی بود، گفت: آنقدر خبر شهادت سردار سلیمانی بزرگ بود که خبر اخراج نظامیان امریکایی گم شد. اقدام پارلمان عراق خبر بزرگی است، آن‌ها در کشور همسایه ما لانه کرده و پایگاه درست کرده بودند ولی به خاطر عظمت خون شهدا پارلمان عراق با رأی بسیار بالایی تصمیم گرفت تا امریکایی‌ها را از این کشور بیرون کند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره ضرورت خروج نظامیان امریکا از خاورمیانه اظهار کرد: حضور نظامیان امریکایی در سوریه قانونی نیست. در عراق شرایط متفاوت بود، اما از روز گذشته حضور نظامیان امریکایی در عراق غیرقانونی است، البته ترامپ به مسئولان عراقی گفته است که اگر ما را بیرون کنید، شما را تحریم می‌کنیم و باید پولی که خرج کردیم را بدهید. این زورگویی است و ادامه حضور آن‌ها در عراق اشغالگری است. این شرایط در افغانستان هم وجود دارد.
واعظی همچنین گفت: تمام گروه‌های اسلامی چه در فلسطین، چه در کشور‌های دیگر گفته‌اند هرچند قاسم سلیمانی ایرانی بود، اما او متعلق به جبهه مقاومت بود و ما هم به اندازه ایرانی‌ها یک فرمانده خود را ازدست داده و سوگواریم و وظیفه ماست که انتقام این شهید را بگیریم. این اقدام سابقه نداشته و شمارش معکوس برای خروج نظامیان امریکایی از منطقه آغاز شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار