کد خبر: 983970
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷
مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی با شعار محوری و سراسری «یوم‌الله نهم دی، مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها» در سراسر کشور برگزار شد؛ حماسه‌ای که به واسطه بصیرت ملت، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران شد و مردم ولایتمدار کشورمان طی ۱۰ سال گذشته همواره برای بزرگداشت آن اهتمام ورزیده‌اند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: دیروز نیز این حماسه در حالی وارد دهمین سال خود شد، که جای جای ایران اسلامی صحنه باشکوه حضور مردمی برای بزرگداشت آن بود. در تهران نیز مردم با حضور در میدان امام حسین بار دیگر ضمن تجدید عهد با آرمان‌های انقلاب اسلامی ۹ دی را مظهر دیانت، بصیرت، ولایتمداری، دشمن‌شناسی و عملِ به‌هنگام عنوان کردند.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه طی سخنانی در این مراسم با تأکید بر اینکه ملت ایران، در فتنه ۸۸ مردانه ایستادند، گفت: مردم نمی‌پذیرند افرادی که در فتنه ۸۸ نقش داشتند دارای پست و مسئولیت باشند.

به گزارش فارس، عبدالله حاجی صادقی گفت: ۱۰ سال از حماسه بزرگ و معجزه‌آسای نهم دی می‌گذرد، اما همچنان مردم ایران فتنه سال ۸۸ را فراموش نکرده و برنامه‌ریزی دشمنان برای اجرای فتنه‌های دیگر را هم خنثی کرده‌اند. وی افزود: گرامیداشت ۹ دی و حماسه این ملت، گرامیداشت یک حماسه نیست بلکه حماسه ۹ دی چراغ راه آینده و آموزشگاه بصیرت، ولایتمداری و ایستادگی در برابر دشمن است. نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: فتنه ۱۰ ساله آن‌ها توسط مردم با تیر خلاص انقلابیون پایان پذیرفت. حاجی صادقی افزود: ۹ دی تجلی غیرت دینی ملتی بود که وقتی دید مقابل مقدسات آنها، عاشورا و دین‌شان ایستادند در مقابل همه دنیای آن‌ها ایستادگی کردند. وی خاطرنشان کرد: ۹ دی تجلی قدرت ایمان و دینداری در برابر جهل احزاب شد.

مردم با اتکا به خدا فتنه را خنثی کردند
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: امریکا، انگلیس، فرانسه، منافقین و عوامل داخلی آنان، جیره‌خواران و نوکران آن‌ها همه در یک جبهه آمده بودند تا در فتنه ۸۸ انقلاب را بشکنند، اما مردم متکی به خدا و پیروان ولایت فقیه و همه مردان و زنان توانستند این فتنه را خنثی کنند.

حاجی صادقی گفت: ۹ دی تجلی ولایتمداری و تجلی خشم مقدس در برابر استکبار بود ضمن اینکه اطاعت ولایتمداران از ولی امر بود. وی افزود: خدا با انقلاب اسلامی و به دست مردم ایران بنا دارد نور انقلاب را در دنیا حاکم و چراغ فتنه‌گران را خاموش کند. وی اظهار داشت: حماسه ۹ دی تجلّی مؤمنین صادقی است که خدا آن‌ها را ستوده است که نه در میدان شبهه‌افکنی دشمنان لرزیدند و نه در میدان عمل.

۹ دی هم تولّی داشت هم تبری
حاجی صادقی تصریح کرد: اقدام حمایتی مردم از انقلاب‌شان در حماسه ۹ دی همه جغرافیا را فرا گرفت چرا که کار آن‌ها نشئت گرفته از عاشورا بود و به ما یاد داد در میدان جهاد اکبر با بصیرت بیشتر، ولایتمداری و استقامت بیشتر و گفتمان مقاومت و نفی مذاکره و سازش با استکبارگران این انقلاب را برای ظهور امام زمان منجی عالم بیشتر آماده کنند. وی افزود: ۹ دی شروعی بود تا دشمنان ببینند که از زمان تجلی ولایت و خروش امت یعنی از ۲۲ خرداد ۸۸ تا ۹ دی ۸۸ مردم صبر کردند، اما دشمن در سال جاری دید که مردم پنج روز هم زمان به فتنه‌گران ندادند و وقتی دشمنان فتنه جدید را آغاز کردند بلافاصله خنثی شد؛ وقتی مردم ندای رهبرشان را در سال جاری شنیدند ۹ دی جدیدی را برای خنثی‌سازی فتنه خلق کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ۹ دی هم تولّی داشت هم تبری؛ زیرا مردم ایران که حقیقتاً فرشتگان الهی هستند، پیامی را به همه عالم درباره ولایتمداری‌شان دادند.

حاجی صادقی افزود: مردم در حماسه ۹ دی به رهبر عزیز کشورشان و مولا و مقتدای‌مان که در طول ۴۰ سال ثابت کردیم همانگونه که پیرو ولایت هستیم در گام دوم هم اعلام می‌کنیم ما اهل کوفه نیستیم و اجازه نمی‌دهیم آنچه با اجداد رهبرمان کردند و امامان را تنها گذاشتند ما چنین کنیم و رهبرمان را تنها بگذاریم. حاجی صادقی خاطرنشان کرد: ما مردم ایران با امام‌مان پیمان بسته‌ایم و در ۹ دی میثاق خود را مجدداً تجدید کردیم که در همه فتنه‌ها و صحنه‌ها همانند آنچه در دفاع مقدس پیرو رهبرمان بودیم این گونه رفتار کنیم.

پیام به مسئولان
حاجی صادقی چند پیام هم به مسئولان کشور داد و گفت: شما که در نظام اسلامی فرصت خدمتگزاری پیداکرده‌اید باید تبعیت مطلق و فرمانپذیری کامل از ولایت فقیه داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ۴۰ سال است که با تبعیت از ولایت توانسته‌ایم از فتنه‌ها و صخره‌های بزرگ عبور کنیم و توانسته‌ایم همه تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم. وی تصریح کرد: برخی روشنفکران بهتر است سخنان آنچنانی در این باره نگویند چرا که ما می‌دانیم در نظام اسلامی حکم الله حکومت می‌کند و رهبر ما هم حکم الله را می‌گوید. حاجی صادقی گفت: ما مردم از مسئولان روحیه استکبارستیزی و گفتمان مقاومت می‌خواهیم نه سازش؛ از مسئولان عزیزی که خدا و ملت بر شما منت گذاشته‌اند می‌خواهیم نترسید و نلرزید و به این ملت و انقلاب و رهبری تکیه کنید. وی تصریح کرد: استکبار در طول ۴۰ سال اخیر مرگ تدریجی خود را دیده است. نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: خواسته سوم مردم از مسئولان آن است که قدرشناس آنان باشند و با نوکری و مجاهدت برای رفع نیاز‌های آن‌ها بکوشند ضمن اینکه ناسپاسی نکنند که خدا عذابی شدید بر آن‌ها فرود می‌آورد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امروز روحیه استکبارستیزی را به همه دنیا صادر کرده‌ایم، ضمن اینکه جبهه استکبار هم باید بداند که فریب دستکش‌های مخملی آن‌ها را نمی‌خوریم و ستایش‌ها، تهدیدها، فشار‌ها و تحریم‌ها نمی‌تواند کوچک‌ترین خللی را در استقامت مردم ایران وارد کند. بلکه دشمنان هرچه بیشتر فشار بیاورند و جنگ‌افروزی کنند مردم سریع‌تر دشمنان را به سمت نابودی سوق خواهند داد پس بهتر است از گذشته درس بگیرند.
حاجی صادقی تصریح کرد: اگر دشمن ۱۰ سال پیش در فتنه ۸۸ کمی زمان برد تا تیر خلاص را بخورد، اما مردم در سال جاری با آنکه در سختی و فشار بودند، اما رگه‌های حضور فتنه را ظرف چند روز نابود کردند، چرا که مردم ایران نه در مبارزه خسته می‌شوند و نه در فریاد مرگ بر امریکا. وی پیامی هم به پیاده‌نظام دشمنان، بازی خوردگان، منافقین داخلی و کسانی که فکر می‌کنند با دوستی با استکبار می‌توانند برای خود توفیقی کسب کنند داد و گفت: باید ناکامی‌های دشمنان را ببینند و در کنار اغتشاشگران نایستند. ضمن اینکه درس عبرت بگیرند که اربابان غربی و استکبار با آن‌ها همراهی نخواهند کرد، پس بهتر است به میدان خدمتگزاری به مردم بازگردند.

راهپیمایان یوم‌الله نهم دی، در پایان مراسم با صدور قطعنامه‌ای در شش بند، تأکید کردند: نهم دی روز خروش مردم عاشورایی ایران اسلامی، تحقق وعده حق تعالی و غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی است، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و اثبات‌کننده قابلیت و کارآمدی نظام دینی مبتنی بر اصل مترقی ولایت فقیه در عبور از بحران‌ها و فتنه‌ها می‌باشد؛ حماسه ماندگاری که در عین تقویتِ اتحاد و انسجام ملی، حول محور ولایت و پشتیبانی از نظام مقدس اسلامی، انزوای اصحابِ زبون فتنه و اعتراف نظام سلطه به اقتدار درونی و قدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی را در پی داشت و نشان داد با حفظ روحیه انقلابی و پایبندی عملی به منویات حکیمانة ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «ادام‌الله ظله‌الوارف» و اتکا به نیروی لایزال الهی و مؤلفه‌های درونی، می‌توان همچون پیروزی مایة مباهات هشت سال دفاع مقدس، پیچیده‌ترین فتنه را مهار و با کمترین هزینه، عزتمندانه از آن عبور کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار