کد خبر: 983849
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
بیانیه سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت ایام الله نهم دی:
دشمن اسلام بدانند در همیشه تاریخ انقلاب ملت عزیز و با بصیرت نظام اسلامی گوش به فرمان، ولی فقیه و کاروان سالار حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هستند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرا رسیدن ایام الله نهم دی، سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه‌ای صادر کرد

در این بیانیه می‌خوانیم:

۱- نهم دیماه، سالروز خودباوری، دین مداری، عمل بهنگام، به موقع و به اندازه ملتی بصیر و بیدار است که در پاسخ به اهریمنان و دندان‌های بهم فشرده دشمنان قسم خورده انقلاب که در خواب شُوم و وهن شیطانی خود اندیشه براندازی نظام را می‌پروراندند با صفوفی بهم فشرده و در قیامی عاشورایی، معادلات ننگین آنان را به یأس مبدل نمودند.

۲- سلطنت طلبان، منافقین، و سرویس‌های بیگانه و جاسوسی و در رأس آنان استکبار و صهونیست زالو صفت و کج اندیش در توهم تحقق انقلاب‌های رنگین برای کشور اسلامی ایران دست به توطئه خبیثانه زده و با تولید مفاهیم دروغ، اشرار و اوباش را با خود همراه نمودند و از هیچ اتفاقی حتی توهین به ساحت مقدس حضرت سید الشهداء (ع) در ایام عاشورا را فروگذار نکردند.

۳- این بیانه می‌افزاید: این اوج درایت و دقت شناسی ملت عزیز ایران اسلامی است که احساس عالمانه‌ای مبتنی بر بصیرت دینی برآنان غالب شده و اثبات کردند که در مسیر عزت و دین مداری و حب اهل بیت (ع) با احدی تعارف و مماشات ندارند چه رسد به اربابان و نوکران و جاسوسان مستکبر!

۴- در این بیانیه می‌خوانیم: دشمن اسلام بدانند در همیشه تاریخ انقلاب ملت عزیز و با بصیرت نظام اسلامی گوش به فرمان، ولی فقیه و کاروان سالار حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هستند و به هیچ قیمتی دین خود را به دنیای پست فرومایگان استکبار و منافقین و سلطنت طلبان در زباله دادن تاریخ فرورفته، نخواهند فروخت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار