کد خبر: 983598
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
سرويس ايران جوان آنلاين: موضوع بوشهر توریسم ۲۰۲۲ می‌تواند گامی برای معرفی ظرفیت‌های استان بوشهر باشد که امیدوارم در آینده از این ظرفیت استان بیشتر و بهتر استفاده شود.
عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر با بیان اینکه توریسم ۲۰۲۲ حرکت خوبی در جهت معرفی ظرفیت‌های استان خواهد بود که باید از این موقعیت نهایت استفاده را برد، گفت: یکی از ظرفیت‌هایی که در استان داریم و لازم است که بیشتر به آن بپردازیم گردشگری است که در چند سال اخیر نیز در این زمینه کار شده است.
وی ادامه داد: در حوزه گردشگری یکی از کار‌هایی که صورت گرفت موضوع بومگردی‌ها بود، در سال‌های گذشته در حوزه گردشگری از ظرفیت بومگردی و روستا‌ها کار چندانی نشده بود که در دو سال اخیر قریب به ۴۸ واحد بومگردی در روستا‌ها به بهره‌برداری رسید که ۲۹ واحد سال گذشته و ۱۹ واحد در سفر آقای جهانگیری با حضور وزیر میراث فرهنگی افتتاح شد. استاندار بوشهر بیان کرد: این نشان دهنده ظرفیت و پتانسیل‌های بالای استان بوشهر در حوزه گردشگری است.
گراوند با بیان اینکه در بحث توسعه اقامتگاه‌ها و ساخت هتل و تکمیل واحد‌هایی که در حوزه نیاز‌های بخش گردشگری است خوشبختانه کار‌های خوبی آغاز شده که البته تا به نتیجه برسد قدری زمان می‌برد، عنوان کرد: بعضی از این هتل‌ها حداکثر تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد که این‌ها کمک و حمایت شده و می‌تواند به توسعه گردشگری و رونق کسب و کار و زندگی مردم خصوصاً در سواحل کمک کند. این مسئول تأکید کرد: استان بوشهر در حوزه سواحل از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است که این ظرفیت‌ها را کمتر استان‌هایی دارند. استانی که ساحل بسیار زیبایی دارد و روستا‌هایی که در این ساحل‌ها قرار گرفته‌اند می‌توانند از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار