کد خبر: 983304
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰
انتقاد آیت‌الله نوری همدانی از مسئولان
آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه مسئولی که در رفاه باشد درد مردم را نمی‌فهمد، گفت: برخی با ضعف مدیریت خود کارنامه درخشان انقلاب را زیر سؤال می‌برند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش رسا، آیت‌الله حسین نوری همدانی در درس خارج فقه خود، با بیان فرازی از خطبه شقشقیه خطبه سوم نهج البلاغه گفت: خدا از علما عهد و پیمان گرفته که در مقابل ظلم ظالم و حق کشی مظلوم سکوت نکنند و امروز وظیفه علما رساندن حرف مردم به گوش مسئولان است، اگرچه رسانه منعکس نمی‌کند و اگر هم به گوش مسئولان برسد عمل نمی‌کنند ولی ما باید بگوییم تا مردم بدانند حوزه و رهبری تذکر می‌دهند و به فکر مردم هستند و مشکلات را می‌دانند. وی با انتقاد شدید از گره زدن مشکلات با تحریم افزود: ۴۰ سال است که این مردم تحریم هستند و مقاومت کردند، اما مسئولان بدانند آنچه موجب ناراحتی می‌شود تبعیض و بی‌عدالتی است، چطور یکی ده‌ها میلیون حقوق بگیرد و دیگری حقوق مختصر دریافت کند و کفاف چند روز اول زندگی را نمی‌دهد؟ درست است تخصص در دستمزد ملاک است، اما باید توجه داشت که این کارگرهم زحمت می‌کشد و از جان مایه می‌گذارد باید حقوق او را هم افزایش داد.

آیت‌الله نوری همدانی اظهار داشت: مسئولان باید هر جا که زمینه مشکلات را می‌بینند برای رفع آن تلاش کنند نه اینکه منتظر باشند که آن مشکل آنقدر بزرگ و موجب خسارت و تخریب بشود و برای مردم زحمت ایجاد کند و بعد وارد عمل شوند، الان چند سال است منطقه‌ای از اهواز مشکل دارند و فریاد می‌زنند ولی مسئولان توجه نکردند تا اینکه مشکل ایجاد شد آن هم با دستور رهبری ورود پیداکردند تاحل شد. وی ادامه داد: مسئولی که خودش در رفاه باشد درد مردم را نمی‌فهمد و مسئولان سطح زندگی‌شان باید همسطح مردم ضعیف جامعه باشند. این مرجع تقلید تأکید کرد: تذکر را سیاه‌نمایی تلقی نکنید خدمات نظام و انقلاب با قبل قابل مقایسه نیست، اما بعضی از مسئولان با ضعف مدیریت کارنامه درخشان نظام را زیرسؤال می‌برند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار