کد خبر: 982087
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
معاون شهردار تهران خبر داد
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران با اشاره به نظرسنجی اخیر شهرداری تهران گفت: نگاه مردم در سطح کلان به شهرداری تهران مثبت‌تر شده است و نمره شهروندان به عملکرد شهرداری ۶ /۱۱ بوده است!
سرویس جامعه جوان آنلاین: محمدرضا جوادی‌یگانه درباره نظرسنجی که از ۱۵مهر تا ۱۵آبان امسال در پایتخت از سوی شهرداری انجام گرفته است، گفت: براساس این نظرسنجی که از ۸ هزار نفر در پایتخت صورت گرفته، ۸/۸ درصد از پاسخ‌دهندگان رضایت کلی از شهرداری دارند و نمره رضایت زیاد و خیلی زیاد داده‌اند، اما ۵۰درصد سطح رضایتشان کم و خیلی کم بود.

وی با بیان اینکه پایش نظرسنجی نشان داد نگاه مردم در سطح کلان به شهرداری تهران مثبت‌تر شده است، اظهار کرد: نمره شهروندان به عملکرد شهرداری ۶ /۱۱ بوده است. جوادی یگانه با بیان اینکه از خرداد ۹۷ تاکنون تقریباً این عدد ثابت مانده است، گفت: در خرداد ۹۷ نمره شهروندان به عملکرد شهرداری ۴۲/ ۱۱، در مهرماه ۴۶/ ۱۱ ودر آبان ماه ۶ /۱۱ درصد بوده است که نشان می‌دهد، میزان رضایت‌مندی مردم از شهرداری افزایش یافته است. وی افزود: کم‌ترین رضایت از شهرداری در منطقه ۱۵ و بیشترین رضایت‌ها در منطقه ۶بوده است. همچنین ۳۳درصد از جمعیت نمونه در پاسخ به اینکه مهم‌ترین اقدام شهرداری چه بوده است، پاسخ داده‌اند شهرداری هیچ‌کاری نکرده که البته این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن بهبود یافته است. جوادی یگانه عنوان کرد: به طور کلی، براساس این نظرسنجی مردم در سطح کلان از مدیریت شهری رضایت نداشتند، ولی در سطح خرد آمار‌ها بهتر است و نسبت به گذشته وضعیت بهبود یافته است.

وی بیان داشت: ۵۸ درصد مردم از جمع‌آوری زباله، ۴۷درصد از روشنایی معابر، ۵۴ درصد از نگهداری فضای سبز، ۴۶ درصد از زمین‌های بازی و ۳۷ درصد از رسیدگی به آبگرفتگی‌ها رضایت داشته‌اند و تنها ۴۷درصد از مردم نسبت به موضوع آبگرفتگی‌ها و رفع آن ناراضی بوده‌اند.

جوادی یگانه اعلام کرد: ۶۵ درصد از شهروندان از میادین میوه و تره‌بار، ۴۰ درصد نیز از وضعیت آسفالت خیابان‌ها و ۲۵ درصد از وضعیت کفپوش‌ها در معابر راضی هستند. همچنین، ۵۴ درصد مردم معتقدند کارگاه‌های ساختمانی به حریم خیابان‌ها تجاوز کرده و ۴۸ درصد وضعیت راحتی و امنیت در پیاده‌راه‌ها را مناسب نمی‌دانند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه رضایتمندی مردم در مورد طرح ترافیک چگونه بوده است، گفت‌: آماری در این زمینه احصا نشده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار