کد خبر: 981988
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
بر اساس معاملات انجام شده امروز (دوشنبه ۲۵ آذر ۹۸) قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به روز گذشته با کاهش میانگین ۸۰۰ هزار تومانی همراه است.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: طبق آخرین قیمت بازار خودرو، پژو ۲۰۷ اتواماتیک و رنو تندر پلاس دنده‌ای نسبت به معاملات قیمت روز خودرو در ۲۴ آذر ۹۸ با کاهش ۲ میلیون تومانی به ترتیب با نرخ ۱۷۲ میلیون تومان و ۱۶۵ میلیون تومان خرید و فروش شدند.

سمند ال ایکس و پژو پارس با کاهش ۷۰۰ هزار تومانی به ترتیب به مبلغ ۸۳ میلیون تومان و ۱۰۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شدند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) ۹۰ میلیون تومان، رنو تندر پلاس اتوماتیک (بدون رینگ) ۱۹۷ میلیون تومان و تیبا (رینگ فولادی) ۵۹ میلیون تومان به فروش رسیدند که این اعداد بیانگر کاهش ۵۰۰ هزار تومانی است؛ همچنین سایپا ۱۳۱ با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی به نرخ ۴۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (ساده)، ساینا، دنا پلاس توربو و رنو ساندرو اتوماتیک با ثبات در نرخ به ترتیب به قیمت ۱۰۷ میلیون تومان، ۶۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ۱۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۲۱۱ میلیون تومان معامله شدند.

دنا (تیپ ۱) و پژو ۲۰۶ صندوقدار (ساده) به ترتیب با قیمت ۱۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۱۰۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته شدند که این اعداد بیانگر کاهش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی است.

سایپا ۱۱۱ و سایپا ۱۳۲ با کاهش متوسط ۲۵۰ هزار تومانی به ترتیب با قیمت ۵۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسیدند.
 
قیمت روز خودروهای داخلی
مدل خودرو قیمت (تومان)
سمند LX ۸۳,۰۰۰,۰۰۰
پژو 405 GLX ۷۸,۱۰۰,۰۰۰
پژو پارس ۱۰۳,۳۰۰,۰۰۰
پژو 206 تیپ2 (ساده) ۹۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو 206 تیپ5 (ساده) ۱۰۷,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر پلاس اتوماتیک(بدون رینگ) ۱۹۷,۰۰۰,۰۰۰
سایپا 111 ۵۳,۸۰۰,۰۰۰
سایپا 131 ۴۹,۶۰۰,۰۰۰
 سایپا 132 ۵۱,۵۰۰,۰۰۰
کیا سراتو 2000 (اتوماتیک)  ۳۲۶,۰۰۰,۰۰۰
ساینا ۶۴,۲۰۰,۰۰۰
تیبا 2 ۶۳,۸۰۰,۰۰۰
تیبا(رینگ فولادی ) ۵۹,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس توربو ۱۷۸,۵۰۰,۰۰۰
دنا (تیپ1) ۱۲۰,۵۰۰,۰۰۰
پژو 207 اتوماتیک (بدون رینگ) ۱۷۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو 206 صندوقدار(ساده)  ۱۰۶,۵۰۰,۰۰۰
رنو تندر پلاس دنده ای  ۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا LX ۹۱,۸۰۰,۰۰۰
رنو ساندرو اتوماتیک ۲۱۱,۰۰۰,۰۰۰

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار