کد خبر: 981927
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور «یوم‌الله نهم دی، مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها»، را شعار محوری یوم الله ۹ دی امسال اعلام کرد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش میزان، نصرت‌الله لطفی گفت: یوم الله نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، قله فراموش نشدنی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و روز خروش ملت ایران و غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی است که اثبات کننده قابلیت و کارآمدی نظام دینی مبتنی بر اصل مترقی ولایت فقیه در عبور از بحران‌ها و فتنه‌هاست. وی افزود: بزرگداشت این مناسبت مهم، فرصتی برای روشنگری، بصیرت افزایی، عبرت آموزی و پاسخ به شبهات است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اهمیت خاص موضوع و ضرورت پاسداشت وفاداری مردم ولایتمدار و عزیز همیشه در صحنه در دفاع از نظام و عبور عزتمندانه از فتنه‌ها و توطئه‌ها با تبعیت از هدایت‌های شجاعانه، مدبرانه و حکیمانه مقتدای عظیم الشأن امت اسلام و قافله سالار صبر و بصیرت، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله) گفت: «یوم الله نهم دی، مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه ها» شعار اصلی و محوری مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی سال ۱۳۹۸ است
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
0
احسنت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار