کد خبر: 980343
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
سرویس حوادث جوان آنلاین: سه مرد جوان که با فریب دو دختر، آن‌ها را در یکی از باغ‌های حاشیه تهران مورد آزار قرار داده‌بودند اتهام را گردن هم انداختند.
به گزارش جوان، هفته گذشته دختر ۱۷‌ساله‌ای به نام نیلوفر با مراجعه به اداره پلیس تهران از سه‌مرد جوان به اتهام اذیت و آزار شکایت کرد. او گفت: «مدتی قبل با پسر جوانی به نام رامبد آشنا شدم. چند بار برای تفریح با هم بیرون رفتیم تا اینکه روزی در مورد یکی از دوستانش به نام فربد صحبت کرد و از من خواست یکی از دوستانم را به او معرفی کنم.
این شد که روز قرار همراه یکی از دوستانم به دیدن رامبد و دوستش رفتم و همین باعث آشنایی آن دو نفر شد.»
شاکی ادامه داد: «یک هفته گذشت تا اینکه دو پسر جوان من و دوستم را به یک سفره خانه در باغی حوالی تهران دعوت کردند. قبول کردیم و روز حادثه آن‌ها با ماشین مقابل دبیرستانی که در آنجا درس می‌خواندیم، آمدند و ما را به آن باغ بردند. در آنجا مرد جوان دیگری منتظر ایستاده بود. وقتی وارد باغ شدیم از رفتار آن‌ها متوجه شدیم به دام افتاده‌ایم، اما راه فرار نبود.» شاکی در حالی‌که به شدت گریه می‌کرد، ادامه داد: «ابتدا رامبد سراغم آمد و مرا به اتاق کوچکی که در انتهای باغ بود، برد. او وقتی مقاومت مرا دید با تهدید شوکر مرا آزار داد. سپس سه مرد جوان دوستم را نیز به آلاچیقی در باغ بردند و.... آن‌ها بعد از تهدید ما را رها کردند. وقتی به خانه برگشتم با مادرم صحبت کردم، اما دوستم از ترس سکوت کرده و حرفی به خانواده‌اش نزده است.»
بعد از طرح این شکایت، دختر جوان به پزشکی قانونی فرستاده شد و بعد از تأیید ادعای وی، رامبد و فربد ۲۲‌ساله شناسایی و بازداشت شدند. همچنین در تحقیقات مشخص شد همدست آن‌ها که صاحب همسر و یک فرزند شش‌ماهه است، بعد از حادثه به مکان نامعلومی گریخته است، اما در تعقیب مأموران وی نیز
دستگیر شد.
صبح دیروز سه متهم برای اولین تحقیقات تکمیلی در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شدند. ابتدا دختر نوجوان بار دیگر ماجرا را شرح داد و گفت: «دوستم از ترس شکایت نکرده و وضع روحی خوبی ندارد، اما من برای متهمان درخواست اشد مجازات دارم.»
در ادامه سه مرد جوان یک به یک در جایگاه قرار گرفتند و در شرح ماجرا جرمشان را گردن هم انداختند. به این ترتیب بعد از کامل شدن تحقیقات، متهمان در وقت رسیدگی محاکمه خواهند شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار