کد خبر: 980068
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۰
نتانیاهو به رقبای خود پیشنهاد داده که اجازه دهند او نهایتاً شش ماه دیگر نخست‌وزیر باشد و سپس این سمت را به طرف مقابل واگذار کند.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز یک شنبه به نقل از منابع آگاه از پیشنهاد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای تشکیل کابینه فراگیر و ادامه حضور وی در سمت نخست‌وزیری صرفاً برای شش ماه دیگر خبر داده است.

بر اساس این گزارش، این پیشنهاد در نشست اخیر میان نمایندگان حزب «لیکود» به ریاست نتانیاهو و ائتلاف انتخاباتی «آبی و سفید» به ریاست «بنی گانتس» ارائه شده است. بر اساس این پیشنهاد، بعد از تشکیل کابینه فراگیر میان لیکود و آبی و سفید، سمت نخست‌وزیری وضعیت چرخشی پیدا می‌کند و نتانیاهو نهایتاً تا شش ماه نخست در این سمت حضور می‌یابد و پس از آن نخست‌وزیری به گانتس می‌رسد. نتانیاهو قول داده است که در صورت موافقت گانتس، این طرح را «بدون دوز و کلک» و طبق برنامه اجرا کرده و در موعد مقرر سمت نخست‌وزیری را واگذار کند.

با این وجود، ظاهراً «یائیر لاپید» نفر دوم ائتلاف آبی و سفید با این پیشنهاد مخالفت کرده و از توافق بر سر آن ممانعت کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار