کد خبر: 979623
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
سرويس ايران جوان آنلاين: مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به برگزاری ۳۷ میز خدمت جهاد تخصصی به وسیله این سازمان گفت: ۲۵۶ طرح زودبازده که عمدتاً مربوط به منازل مددجویان تحت‌پوشش کمیته‌امداد و بهزیستی بود در هفته بسیج افتتاح شد.
علی بیرانوند مسئول بسیج سازندگی لرستان در مراسم تجلیل از ۵۰ جهادگر نمونه استان در هفته بسیج، گفت: تاکنون ۳۷ میز خدمت جهاد تخصصی توسط اقشاری که بسیج سازندگی پشتیبانی می‌کند، برگزار شد.
وی افزود: ۱۲۴۴ گروه جهادی محله‌محور برای خدمات‌رسانی، کمک و اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی راه‌اندازی کردیم که هم‌اکنون مشغول انجام کار هستند.
مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به پشتیبانی بسیج جامعه پزشکی از اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم استان لرستان، تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان یازده گروه جهادی به تعداد ۲۵۰ نفر برای نجات انارستان زیر تنگ کوهدشت اعزام کردیم، هم‌چنین پنج گروه جهادی به تعداد ۱۵۰ نفر جهت نجات انجیرستان پلدختر اعزام شد. بیرانوند به سازماندهی گروه‌های جهادی خارج از لرستان اشاره و عنوان کرد: نیرو‌های جهادی خارج از این استان نیز در پاک‌سازی باغات کوهدشت و انجیرستان پلدختر کمک کردند. وی افزود: در بحث جهاد همبستگی نیز ۱۸۸ گروه جهادی به تعداد ۲ هزار و ۳۷۱ نفر به مناطق هدف اعزام کردیم، هم‌چنین اعزام گروه‌های جهادی برای ساخت منازل افراد کم‌بضاعت و نیازمند را داشتیم که تعدادی از این گروه‌ها نیز برای جمع‌آوری محصول و کمک به کشاورزان اعزام شدند. مسئول بسیج سازندگی لرستان ادامه داد: ۲۵۶ طرح زودبازده نیز که عمدتاً مربوط به منازل مددجویان تحت‌پوشش کمیته‌امداد و بهزیستی بود در هفته بسیج افتتاح شد. به گفته بیرانوند، از آنجا که روستا‌ها نقش مهمی در زمینه تولیدات دارند و از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی هستند، لذا طرح‌های محرومیت‌زدایی از جمله ایجاد اشتغال و زیرساخت‌های روستایی از جمله برنامه‌هایی است که به صورت جدی در حال دنبال شدن است و تا رفع کامل مشکلات موجود با سرعت هرچه تمام در حال اجرایی شدن هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار