کد خبر: 979241
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
بسیج در تمام مراحل حضور عاشقانه و مومنانه دارد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت:بسیج یک سرمایه بزرگ و قابل اعتماد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که می‌تواند دکترین امنیتی خود را با این ستون استوار سازد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در مراسم حماسه اقتدار و شکوه پایداری بسیجیان کلان‌شهر تبریز اظهار کرد: این ایام و سالگرد تاسیس را خدمت تمام بسیجیان و قهرمانان ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم.  

وی با تاکید بر اینکه بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است، افزود: بسیج لشکر مخلص خدا و اهل گمنامی و بی‌نشانی است و مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور می‌باشد. 

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان ساخت: بسیج بهترین مدافع اسلام و بهترین مدافع انقلاب بوده و نیروی کارآمد برای همه میدان‌هاست و به حق مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور ماست، از این‌رو تا بسیج است، این نظام شکست نخواهد خورد.  

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اگر حضور بسیج در دوران دفاع مقدس نبود امروز سرنوشت کشور معلوم نبود در کجا بود، یادآور شد: از این رو تا بسیج است نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان اسلام تهدید نخواهد شد. 

وی ابراز کرد: امیدواریم بسیجیان با اخلاص کامل و ارتباط با درگاه الهی و با حضور در تمام میدان‌های سخت و بحران به وظایف دینی و ملی خود عاشقانه مجاهدانه و با ایمان و عمل و بصیرت کامل حضور داشته باشند زیرا حضور بسیج در تمام مراحل حضور عاشقانه و مومنانه است.  

امام جمعه تبریز تصریح  کرد: بسیج همیشه در میدان‌های سخت پیشرو بوده و امیدواریم بسیج عزیز فراتر از اختلاف طبقاتی، شکاف نسلی، رقابت‌های قومی و منازعات مذهبی و حتی رقابت‌های سیاسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: بسیج مجموعه‌ای است که تاکید بر مفهومی متعالی‌تر از آن است که درگیر اختلافات باشد زیرا آنان همچنان آرمان و ارزش‌های اسلامی و تاکید بر ایدئولوژی انقلابی که با بنیاد و توسعه اسلامی شکل گرفته توانسته همه قومیت‌ها و جریان سیاسی را گرد هم جمع کرده و برای تحقق آرمان‌های متعالی بسیج کنند.  

حجت‌الاسلام آل‌هاشم توضیح داد: نگاه رهبری از این منظر به ظرفیت بسیج به امنیت ملی، می‌تواند چشم‌انداز جدید را پیش روی مسوولان و بسیجیان بگشاید و تلاش ایشان را برای تحقق  بسیج ۲۰ میلیونی را فراهم آورد.

وی گفت: بسیج یک سرمایه بزرگ و قابل اعتماد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که می‌تواند دکترین امنیتی خود را با این ستون استوار سازد.  

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی ادامه داد: بسیجیان و سپاه عزیز در ماه‌های اخیر کمی هم بیشتر به بیانیه گام دوم انقلاب توجه بیشتری داشته باشند.

وی اضافه کرد: بسیج و سپاه باید از  رسانه‌ها به ویژه رسانه نوین و مهم‌ترین رسانه که ابزار گفتمان‌سازی است، بهره گرفته و بیشتر به کارهای هنری و رسانه‌ای توجه جدی داشته باشند.

آل‌هاشم با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج باید برای  تحقق گام دوم همراه با سایر رسانه‌ها پیشگام باشند، اذعان داشت: گفتمان‌سازی کار کوتاه مدتی نیست بلکه حداقل میان مدت است و باید برنامه‌ریزی دقیقی صورت پذیرد. 

امام جمعه تبریز متذکر شد: بسیج باید در دانشگاه‌ها و در مراکز علمی و فرهنگی بیشتر نقش مولد داشته باشد و دستگاه‌ها و سازمان‌ها و دیگر نهادهای جامعه از آن بهره‌مند شوند.  

وی با بیان اینکه  این بیانیه باید به برنامه و سیاست و چارچوب‌های معین و مشخص تبدیل شود، افزود: در حیطه اجرا و قانون و همه دستگاه‌ها باید نسبتشان را با این بیانیه مشخص کرده و به وظایف دینی خود عمل کنند. 

 آل‌هاشم عنوان کرد:  آفرین بر مردم که دیروز در تهران افتخار آفریدند و با آرمان‌های انقلاب‌های اسلامی و امام عظیم‌الاشأن و رهبر بیعتی تازه کردند آفرین بر مردم قهرمان آذربایجان و تبریز که پیشگام بودید که در روز اول، اولین بیعت و راهپیمایی خود را اعلام کردید و با رهبری بیعت کرده و صف خود را با دشمنان و استکبار و عوامل آنها جدا  کردید. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر