کد خبر: 978468
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال
در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که این بازی در نهایت با یک گل به سود نفتی‌ها به پایان رسید.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: این بازی که از ساعت ۱۶/۱۵ در ورزرشگاه آزادی برگزار شد و استقبال خوبی هم مواجه نشد با تک گل علیزاده در دقیقه ۷۶ به پایان رسید تا رکورد شکست ناپذیری نفتی‌ها همچنان ادامه یابد. در این بازی نمایش خوب سوشا مکانی درون دروازه نفتی‌ها را می‌توان از عوامل تاثیر گذار این برد برشمرد. پرسپولیس با این باخت همچنان با ۱۹ امتیاز در رده سوم باقی ماند. شاگردان تارتار با این برد ۱۷ امتیازی شدند و به رده ششم جدول صعود کردند.

سوشا ۳ امتیاز حساس سرخ‌ها را گرفت
نیمه نخست
دراین بازی پرسپولیس در ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی موقعیتی خوب را توسط امیری از دست داد. نمایش خوب شاگردان کالدرون ادامه داشت و اینکه دقیقه ۲۵ سوشا مکانی دروازه بان نفت شوت محکم ترابی را دفع کرد تا دومین شانس گلزنی سرخ‌ها از دست برود.
روند برتری پرسپولیس‌ها ادامه داشت، اما بر خلاف جریان بازی این تیم نفت بود که تنها موقعیت صددرصد شان توسط احمد الجوری از دست رفت. در این صحنه مهاجم نفت درموقعیت تک با تک از بیراوند و عبوراز او قصد گلزنی داشت که هوشیاری سید جلال حسینی، مانع به ثمر رسیدن گل شد. در ادامه بازی هردو تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر داشته باشند و در نهایت نیمه اول بدون این اینکه توپی از خط دروازه‌ها رد شود تیم‌ها به رختکن رفتند.

نیمه دوم
در نیمه دوم به مراتب موقعیت‌های دوم تیم روی دروازه یکدیگر بیشتر از نیمه اول بود و بازی زیبایی را برای تماشاگران به نمایش گذاشتند. در ادامه واکنش‌های زیبا و دیدنی سوشا مکانی اجازه خودنمایی به بازیکنان پرسپولیس را نمی‌داد و همین باعث شده بود تا هر چه به انتهای بازی نزدیک می‌شدیند درصد خطا و اشتباهات شاگردان کالدرون بیشتر از قبل شود.
دقیقه ۶۵ بازی بهترین موقعیت برای سرخ‌ها بدست آمد که مهدی ترابی در حالی که با دروازه بان نفت، سوشا مکانی تک به تک شده بود توپ را به تیرک دروازه کوبید تا حساس‌ترین موقعیت از دست برود.
در حالی که موقعیت‌های هر دو تیم نشان می‌داد این بازی بدون گل به پایان نمی‌رسد در دقیقه ۷۶ قفل بازی توسط علیرضا علیزاده باشد. ضربه سر او از کنار تیرک اول دروازه پرسپولیس وارد دروازه شد تا تک گل این بازی به سود شاگردان تارتار به ثمر برسد.
در ادامه هر چند پرسپولیس فشار و حملات زیادی را روی دروازه نفتی‌ها انجام داد و حتی یک بار هم توپ به تیرک دروازه برخورد کرد، اما در نهایت این بازی با درخشش سوشا مکانی به پایان رسید تا چهارمین شکست پرسپولبیس در آزادی رقم بخورد.

ترکیب دو تیم
گابریل کالدرون پرسپولیس را با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، محمد انصاری (۶۹ - امید عالیشاه)، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه (۸۰ - سیامک نعمتی)، محمد نادری، وحید امیری، مهدی ترابی و علی علیپور (۷۸ - مهدی عبدی) وارد زمین کرد. جونیور براندائو مهاجم برزیلی پرسپولیس حتی در لیست ۱۸ نفره این تیم برای این بازی حضور نداشت.
تیم نفت مسجد سلیمان هم با هدایت مهدی تارتار با این ترکیب بازی کرد: سوشا مکانی، محمد طیبی، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی (۸۰ - مهدی رستمی)، میثم نقی‌زاده، مجید عیدی، سجاد جعفری (۴۶ - صادق صادقی)، فرزاد حاتمی، سعید کریمی، احمد الجبوری و پیام ملکیان.

بازی‌های لغو شده و مسابقات باقیمانده هفته یازدهم
گل گهرسیرجان – ماشین سازی تبریز
پارس جنوبی جم – پیکان تهران
تراکتورسازی تبریز- شهر خودرو مشهد
صنعت نفت آبادان- سپاهان اصفهان
طبق برنامه، روز یکشنبه سایپا با تیم شاهین و ذوب آهن با فولاد خوزستان بازی می‌کند. استقلال هم روز دوشنبه در قائمشهر میهمان تیم نساجی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار