کد خبر: 978342
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
به منظور رسیدگی به مشکلات شهروندی و محله ای صورت پذیرفت:
شهردار منطقه هشت به همراه معاونین و مدیران منطقه هشت در مسجد کدخداباشی حضور به هم رسانده و بعد از اقامه نماز جماعت به دیدار مردمی با شهروندان حاضر در مسجد پرداخته و به مشکلات محله ای و منطقه ای مطرح شده توسط شهروندان رسیدگی کردند.
در این دیدار مردمی، هیئت امنای این مسجد و جمعی از شهروندان ساکن مقصودیه، ضمن اعلام رضایت خود ازاقدامات عمرانی و خدماتی منطقه هشت شهرداری تبریز تقدیر و تشکر خود را از آقای دکتر مدبر شهردار منطقه هشت اعلام داشته و اعلام کردند شهردار منطقه هشت خدمات بزرگی در این منطقه طی سالیان اخیر انجام داده اند که از جمله آن‌ها میتوان به حفظ و مرمت خانه نیکدل و اجرای پیاده راه مقصودیه میتوان اشاره نمود.
در ادامه این دیدار ساکنین، به تشریح برخی مشکلات و نیاز‌های مقصودیه پرداخته و خواستار رسیدگی فوری به آن‌ها شدند که شهردار منطقه هشت نیز دستورات مقتضی را جهت رفع فوری مشکلات منطقه صادر نمودند.
شهردار منطقه هشت نیز در این دیدار ضمن ارزشمند خواندن محله تاریخی مقصودیه و وجود ده‌ها خانه و موزه تاریخی در این مسیر گردشگری، بر تلاش شهرداری منطقه هشت جهت ادامه اقدامات مرمت و ساماندهی اماکن تاریخی این منطقه و توسعه مسیر‌های پیاده راهی در ادامه مقصودیه تاکید داشتند و اعلام داشتند برای معابر تاریخی منطقه هشت، برنامه‌های ۱۲ ساله داریم تا با اجرای پروژه‌های مرمتی و گردشگری، چندین مسیر گردشگری در منطقه تاریخی فرهنگی تبریز ایجاد کنیم.
دکتر مدبر در پایان این دیدار افزود: سعی داریم پیاده راه مقصودیه را طی ماه‌های اتی تا هفده شهریور توسعه داده و این مسیر را به خیابان هنر تبریز تبدیل نمائیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر