کد خبر: 977813
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با تاکید بر لزوم انجام بازرسی‌های هدفمند در سطح بازار، گفت: بازرسان از ایجاد اخلال در بازار و سوء‌استفاده‌ها جلوگیری کنند.

حبیب امین زاده،  در دیدار با جمعی از بازرسان ستاد تنظیم بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه بازرسان بازار در صیانت از حقوق شهروندی تلاش کنند، افزود: در مقابل افزایش غیرقانونی و غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات از سوی برخی سوء استفاده گران خواهیم ایستاد.

وی با بیان اینکه با متخلفان به صورت قاطع برخورد خواهد شد، اظهار داشت: در کارگروه های مختلف مانند ستاد ملی و استانی تنظیم بازار پیش بینی های لازم به خصوص در حوزه حمل و نقل اتخاذ و برنامه ریزی لازم انجام شده است.

امین زاده، با اشاره به اینکه در قیمت حامل‌های انرژی در حوزه گاز و گازوئیل افزایشی اتفاق نیفتاده است، ادامه داد: اغلب خودروهای مربوط به حوزه حمل و نقل وابسته به این حامل ها بوده و انتظار می رود هیچ افزایش قیمتی از بابت افزایش قیمت بنزین بر روی کالاها و خدمات مشاهده نشود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: نظارت بر کالا و خدمات شامل حمل و نقل کالا و مسافر در پایانه های حمل و نقل بازار میوه و تره بار در سطح عمده و خرده و سپس بنکداران و عمده فروشان مواد غذایی در اولویت بازرسان این سازمان قرار دارد.

اسماعیل عطاپور، افزود: رصد کامل و پایش مستمر بازار و گردآوری نتایج بازرسی ها به صورت روزانه انجام می شود و امید است هیچ گونه خللی در ارائه خدمات به وجود نیاید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر