کد خبر: 977351
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:
سرويس سياسی جوان آنلاين: بازسازی زیرساخت‌های سوریه در دوره کنونی ضروری است و شرکت‌های ایرانی برای تعاملات اقتصادی با سوریه در دوران بازسازی آمادگی کافی دارند.
به گزارش مهر، مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که در رأس هیئتی از اعضای این کمیسیون به دمشق سفر کرده است، با حموده صباغ، رئیس مجلس جمهوری عربی سوریه دیدار و گفتگو کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت نقش مجالس در پیشبرد اهداف راهبردی دو کشور گفت: همکاری‌های فیمابین به ویژه تعاملات پارلمانی نقش بسزایی در تقویت روابط دو کشور داشته است و مجلس شورای اسلامی، از ارتقای مراودات پارلمانی و رایزنی‌ها میان مجالس دو کشور استقبال می‌کند.

ذوالنور با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های فراوان در دو کشور جهت گسترش مناسبات سازنده میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه، تصریح کرد: بازسازی زیرساخت‌های سوریه در دوره کنونی ضروری است و شرکت‌های ایرانی برای تعاملات اقتصادی با سوریه در دوران بازسازی آمادگی کافی دارند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه پایداری و ایستادگی محور مقاومت، جبهه تروریست‌ها را دچار شکاف و تفرقه کرده است، گفت: پیروزی نیرو‌های مقاومت و در رأس آن‌ها سوریه در مقابل گروه‌های تروریستی، شکستی فاحش برای امریکا، رژیم صهیونیستی و همپیمانان منطقه‌ای‌شان بود.
ذوالنور تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران حمایت از محور مقاومت را یک وظیفه انسانی می‌داند و در مبارزه با گروه‌های تروریستی در کنار سوریه خواهد ماند.

حموده صباغ، رئیس مجلس جمهوری عربی سوریه نیز در ادامه این دیدار با تشکر از حمایت همه‌جانبه ایران از ملت و دولت سوریه، گفت: جانفشانی ایرانی‌ها در کنار ارتش سوریه با هدف مقدس مبارزه با تروریسم باعث پیروزی و غلبه بر دشمنان و شکست تروریست‌ها گردیده است و دولت و ملت سوریه همواره قدردان حمایت‌های رهبری، دولت و ملت ایران در مسیر مبارزه با تروریست‌ها و حفظ امنیت در سوریه و منطقه هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار