کد خبر: 976797
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
دلایل افزایش قیمت خودرو از زبان سخنگوی سازمان تعزیرات:
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص افزایش قیمت خودرو گفت: متاسفانه در ۲ ماه اخیر که شاهد عکس العمل خوب در بازار درباره سیر نزولی کاهش قیمت خودرو بودیم، خودروساز‌های داخلی نقشی را که باید ایفا می‌کردند، انجام ندادند و در پایین آمدن قیمت خودرو‌های داخلی با عدم عرضه خودرو و عدم پلاک‌گذاری خودرو خلل ایجاد کردند.
سرویس اقتصادی جوان آ‌نلاین: سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در نشست خبری بیان کرد: با توجه به حساسیتی که نسبت به تخلفات دفاتر هواپیمایی در طرح اربعین داشتیم، حدود ۳۵ پرونده تخلف دفاتر هواپیمایی در ایام اربعین تشکیل شده که تخلفات آن‌ها در حال رسیدگی است.

وی افزود: بیشترین پرونده‌ها در استان تهران بوده که ۲۳ تخلف دفاتر هواپیمایی در گشت‌های مشترک رصد شده است. برای استان خوزستان نیز ۶ پرونده تخلف تشکیل شده است.

رایگانی تصریح کرد: شرکت‌های خارجی نباید اجازه داشته باشند که چندبرابر قیمت‌های داخلی بلیت‌ها را به فروش برسانند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص موضوع افزایش قیمت خودرو بیان کرد: متاسفانه در ۲ ماه اخیر که شاهد عکس العمل خوب در بازار درباره سیر نزولی کاهش قیمت خودرو بودیم، خودروساز‌های داخلی نقشی را که باید ایفا می‌کردند، انجام ندادند و در پایین آمدن قیمت خودرو‌های داخلی با عدم عرضه خودرو و عدم پلاک‌گذاری خودرو خلل ایجاد کردند.

وی ادامه داد: خودروساز‌ها نقش بهتری را می‌توانستند در ارائه و عرضه خودرو‌های داخلی داشته باشند و متاسفانه روند صعودی شکل گرفت و در یک خوردروی داخلی بعضا شاهد افزایش قیمت ۱۱ میلیونی بودیم.
منبع: میزان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار