کد خبر: 976293
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
حسن روحانی:
رئیس‌جمهور از آغاز گام چهارم کاهش تعهدات برجامی ایران خبر داد و گفت: «گام چهارم ما مانند ۳ گام دیگر قابل بازگشت است و هر وقت طرف‌های برجامی به تعهدات کامل خود عمل کردند ما هم به تعهدات کامل خود برمی‌گردیم.»

سرویس سیاسی جوان آنلاین: حجت‌الاسلام حسن روحانی در مراسم افتتاح کارخانه نوآوری آزادی از آغاز گام چهارم کاهش تعهدات برجامی ایران خبر داد و گفت: این اتفاق از فردا رخ خواهد داد.

وی افزود: البته پیشاپیش به ۴+۱ و کشور‌های دوست در دنیا اعلام می‌کنیم فعالیت جدید ما با نظارت آژانس خواهد بود و آژانس بر فعالیتی که از فردا آغاز می‌کنیم نظارت می‌کند؛ گام چهارم ما مانند ۳ گام دیگر قابل بازگشت است و هر وقت آن‌ها به تعهدات کامل خود عمل کردند ما هم به تعهدات کامل خود برمی‌گردیم. در گفت‌وگویی که الان در حال انجام آن هستیم، معیار را بر اول ژانویه ۲۰۱۷ گذاشتیم و گفتیم آن‌ها به شرایط آن تاریخ برگردند و ما هم به شرایط آن وقت باز می‌گردیم.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: گامی از که از فردا آغاز می‌کنیم در فردو خواهد بود؛ در فردو طبق برجام ۱۰۴۴ سانتریفیوژ داریم، ولی در برجام قرار براین بوده این سانترفیوژ‌ها در فردو بچرخند، اما گازی به آن‌ها تزریق نشود، ولی گامی که از فردا برمی‌داریم و من امروز به سازمان انرژی اتمی دستور خواهم داد این است که از فردا گازدهی را در فردو آغاز می‌کنیم. ممکن است آن‌ها سر و صدا کنند که چرا در فردو اینکار را می‌کنید و ما حساسیت آن‌ها را نسبت به فردو و این سانترفیوژ‌ها می‌دانیم، ولی در عین حال هروقت به تعهداتشان عمل کردند ما هم تزریق گاز را قطع خواهیم کرد پس این گام هم قابل بازگشت است.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
1
جناب روحانی بجای این گام های بیمصرف و تو خالی بهتر است برای اقتصاد برنامه ریزی کنید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
0
به گمانم شما برنامه ریزی حساب شده دارید
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
خبری نازنین، یا مطلب را چاپ نکن (مثل همیشه).. اگر هم چاپ می کنی ناقص چرا!
برنامه ریزی این جماعت سر کار گذاشتن مردم برای مدت باقی مانده ریاست جمهوری یه! مثل سال‌های گذشته! همه می دانند حتی. کدخدا.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار