کد خبر: 975364
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰
جانشین فرمانده کل سپاه:
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه توانمندی‌های نظامی امروز ما حتی با پنج سال گذشته هم قابل قیاس نیست، گفت: به دلیل اینکه ماهیت دشمنی امریکا با ایران از جنس حق و باطل است، این تقابل تمام‌نشدنی است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش فارس، دریادار علی فدوی در آیین افتتاحیه دوره آموزشی رزم مقدماتی آموزشگاه شهید مدرس نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه راه مقاومت و آزادی‌خواهی ائمه معصومین (ع) را باید ادامه داد، گفت: به برکت انقلاب اسلامی هر ساله دل‌ها و قدم‌های عاشق و دلداده در اربعین حسینی به سمت و سوی سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین روانه می‌شود. وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی استکبارجهانی به سرکردگی امریکا با ما کلید خورد؛ دشمنان علیه انقلاب اسلامی انواع توطئه‌ها را به کار گرفتند، اما با تدابیر پیامبر گونه حضرت امام (ره) و هوشمندی مردم تمامی آن‌ها خنثی شد.

فدوی با بیان اینکه بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و راه اسلام، انقلاب و ولایت همچنان با قدرت ادامه دارد، گفت: دشمنی استکبار جهانی نیز با انقلاب و نظام اسلامی ما همچنان ادامه دارد و به دلیل اینکه ماهیت دشمنی امریکا با ایران از جنس حق و باطلی می‌باشد، این تقابل تمام نشدنی است. جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان دریافته‌اند که گزینه نظامی علیه ایران نتیجه ندارد و تلاش می‌کنند با روش‌های دیگر در مقابل حق‌خواهی‌های ما بایستند، گفت: آن‌ها امروز تلاش می‌کنند به گروه‌های مقاومت ضربه بزنند و با ایجاد رعب و وحشت نظام مقدس جمهوری اسلامی را از آرمان‌هایش عقب برانند، اما همواره نتیجه‌ای جز شکست و ناکامی برای آن‌ها حاصل نشده است. فدوی اظهار کرد: امریکا اگر بتواند برای نابودی انقلاب اسلامی از هیچ کاری دریغ نمی‌کند و اگر بداند امشب می‌تواند کاری انجام بدهد که جمهوری اسلامی نباشد این کار را به فردا موکول نمی‌کند، اما طی این سال‌ها به‌رغم تمامی دشمنی‌ها برابر اقتدار و عظمت نظام اسلامی ما ناکام و شکست خورده بوده‌اند. وی با بیان اینکه امریکایی‌ها حتی فکرش را هم نمی‌کردند که هواپیمای متجاوزشان را هدف قرار دهیم یا قایق متجاوز آن‌ها را مورد پیگیری قرار دهیم، گفت: اینکه امریکا از جمهوری اسلامی ایران بابت هدف قرار ندادن هواپیمای با سرنشینش تشکر می‌کند، نشانگر اوج استیصال وضعف استکبار جهانی برابر انقلاب اسلامی و ملت ایران است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار