کد خبر: 974131
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد تحلیلگران وال‌استریت بر این باورند که با وجود برتری نسبی فروشندگان، قیمت طلا روند حرکت چندانی نخواهد داشت، اما سرمایه‌گذاران همچنان نسبت به بالا رفتن قیمت طلا در کوتاه‌مدت خوش‌بین هستند.
به گزارش ایسنا، بیل باروچ، رئیس شرکت «بلو لاین فیوچرز» به کیتکونیوز گفت: طلا برای یافتن جهت حرکت مشخص به مشکل برخورده، زیرا سرمایه‌گذاران در بازار‌های مالی بین ریسک‌پذیری و ریسک‌گریزی گیر افتاده‌اند. وی خاطر نشان کرد که در به روی قیمت‌های پایین‌تر باز است، اما این فلز ارزشمند حمایت در پایین مرز هزار و ۵۰۰ دلار را حفظ کرده و وی نسبت به روند قیمت طلا در کوتاه‌مدت، تا حدودی خوش‌بین است.
در نظرسنجی کیتکونیوز از تحلیلگران وال‌استریت، ۱۴ نفر شرکت کردند که از میان آن‌ها هفت نفر یا ۵۰ درصد کاهش قیمت و دو نفر یا ۱۴درصد افزایش قیمت را پیش‌بینی کردند. همچنین پنج نفر یا ۳۶درصد نظری نداشتند. در نظرسنجی کیتکونیوز از سرمایه‌گذاران ۸۷۶ نفر شرکت کردند که از میان آن‌ها ۴۹۰ نفر یا ۵۶ درصد افزایش قیمت طلا و ۲۱۴ نفر یا ۲۴ درصد کاهش قیمت طلا را پیش‌بینی کردند و ۱۷۲ نفر یا ۲۰ درصد هم نظری نداشتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار