کد خبر: 973273
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان؛
امام خمینی(ره) هرگز تن به آرایش خویشتن با پدیده های رنگارنگ و چشمگیر اهل دنیا نمی سپارد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به گزارش روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان، موسسه تنظیم ونشرآثارامام خمینی اصفهان به منظور اشاعه و ترویج اندیشه و سیره  عملی حضرت امام خمینی(ره)   سومین جشنواره سراسری تئاتر روح الله را در بخش های : نمایشنامه نویسی   ، تئاتر خیابانی    و تئاتر  صحنه ای ویژه استان اصفهان   برگزار می نماید.

امام خمینی(ره) ودیعه خداوند سبحان در زمان‌ ما بود. حجت خدا برما و نشانه‌ی عظمت الهی، قانون مدار نظم در زندگی فردی و اجتماعی، شاگرد صدیق، مومن و مخلص مکتب نبوی بود. سادگی و بی پیرایگی و استغنای ذاتی، شخصیت آن زاهد وارسته را در مرتبه ای از ارتقاء قرار می دهد  که هرگز تن به آرایش خویشتن با پدیده های رنگارنگ و چشمگیر اهل دنیا نمی سپارد.

موسسه تنظیم ونشرآثارامام خمینی اصفهان به منظور پاسداشت ارزش های آن بزرگ مردالهی و گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، سومین جشنواره سراسری تئاتر روح الله را با موضوع  سیره  عملی ،  شخصیت  واندیشه  حضرت امام خمینی در بخش های : نمایشنامه نویسی   ، تئاتر خیابانی و تئاتر  صحنه ای( ویژه استان اصفهان   رادر اسفند 98  برگزار می نماید.

هنرمندان می توانند با پرداختن به شخصیت امام راحل و سایر موضوعات با محوریت اندیشه و سیره عملی حضرت امام خمینی(ره) از قبیل :وحدت، آزادی و آزادگی، مردم سالاری، وصیت نامه امام خمینی(ره)، ساده زیستی، اعتدال ، اخلاق و کرامت انسانی، عدالت، عبادت، امام و دفاع مقدس، امام و انقلاب اسلامی، امام و خانواده ، امام وجوانان ، شخصیت زن ، استکبار ستیزی ، قانون مداری  ، عقل گرایی، امید به آینده، مبارزه با تحجر وخرافات، تربیت، هنر وهنرمندان، نماز وقران، بسیج وتفکر بسیجی ،شهید وشهادت ،  توسل  وتمسک  به اهل بیت  عصمت و طهارت (ع)  و  موضوعات مشابه اقدام به ارسال اثر نمایند.

علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند  با مراجعه به سایت https://isf.icpikw.ir ضمن تکمیل فرم تقاضا  اطلاعات مربوطه را بارگذاری نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها