کد خبر: 970598
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه، دوران دفاع مقدس را دوران خودسازی و رشد معنوی دانست و گفت: هشت سال دفاع مقدس، بسیاری از انسان‌های عادی را به اوج قله معنویت رساند.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد در همایش بصیرتی بسیجیان دانشگاه پیام نور میانه، قدرت و معنویت رهبری، اتحاد مردم، و هم فکری، هم پیمانی و هم عقیدگی نیروهای مسلح زیر سایه ولایت فقیه را عامل اصلی پیروزی رزمندگان و شکست متجاوزان عنوان کرد و افزود: ایمان، ایثار، صبر و مقاومت، شاخصه های اصلی جبهه های دفاع مقدس بود و همین اعتقادات و باورهای دینی اگر نبود، بطور قطع در برابر سلاح و نفرات نابرابر دشمن، شکست می خوردیم.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام انسانهایی وارسته هستند که شبانه روز در حال راز و نیاز با خدا بوده و پیوندی عمیق با مبدا و معاد هستی داشتند، اضافه کرد: امروز هم پیوند عمیق با همان خدا و همان قدرت لایزال الهی است که ما را در برابر دشمنان بیمه می کند.  

حجت الاسلام امیرنژاد با اشاره به اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی در جهان، سر پا ماندن این نظام پس از ۴۰ سال با وجود تمامی توطئه ها، تحریم ها و تهدیدات را ناشی از تدابیر و مدیریت داهیانه ولایت فقیه ذکر کرد و گفت: ولایت فقیه، نور پرفروغ امامت را در جامعه متجلی می کند و با الگوگیری از فرهنگ عاشورا، پوزه دشمنان را به خاک می مالد.  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر