کد خبر: 968450
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
زوج و فرد تردد در تبریز را 27 درصد کاهش داد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان آذربایجان‌شرقی گفت: طرح زوج و فرد تردد در بافت مرکزی را 27 درصد کاهش داد.

 یونس منفرد در چهارمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان،  از کاهش 23 الی 27 درصدی تردد در بافت مرکزی تبریز پس از اجرای طرح زوج و فرد خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه با اشاره به تأثیرات مثبت اجرای طرح زوج و فرد در بافت مرکزی شهر تبریز، از ادامه اجرای این طرح خبر داد.

جواد رحمتی  افزود: اجرای این طرح، مزایایی همچون کاهش ترافیک و آلودگی هوا را به دنبال داشته و به عنوان یکی از تخصصی‌ترین تصمیمات شورای ترافیک، اجرا می‌شود.

وی بر ضرورت استفاده شهروندان از وسائط نقلیه عمومی تاکید کرد و ادامه داد: استفاده از سرویس عمومی برای ادارات دولتی و سازمان‌ها نیز می‌تواند نقش موثری در اجرای موفق این طرح و کاهش تردد در بافت مرکزی شهر را به دنبال داشته باشد.

رحمتی، قانون را سرلوحه اصلی تمام دستگاه‌های اجرایی، نظامی و انتظامی دانست و بیان داشت: تشویق مردم به رعایت الزامات و محدودیت‌های ترافیکی، یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گرفته و در صورت عدم رعایت و بی‌توجهی، اعمال قانون نیز باید مورد توجه مجریان قانون قرار گیرد.

بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص سهمیه‌های جدید تجهیزات CNG واگذار شده به استان، بررسی پرونده‌های اصلاح هندسی و تغییرات ترافیکی شهر تبریز از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر