کد خبر: 968305
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر لزوم توجه به موضوع تربیت، گفت: ما در مقوله فرهنگ و تربیت انقلاب نکرده ایم، بنابراین راهبرد اصلی بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی، انقلاب در عرصه تربیتی و فرهنگی است.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از خبرگزاری بسیج، نخستین کمیسیون تعلیم و تربیت بسیج پس از تصدی مسئولیت سازمان بسیج مستضعفین توسط سردار غلامرضا سلیمانی، امروز سه شنبه با حضور سردار غلامی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج، مسئول و مدیران معاونت تعلیم و تربیت بسیج برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پس از تلاوت قرآن و ذکر مصیبت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، حجت الاسلام جیحونی، معاون تعلیم و تربیت بسیج، ضمن عرض خیر مقدم به رئیس جلسه و حضار گزارش اجمالی از پیشینه‌ی این کمیسیون و برنامه‌های گذشته این معاونت ارائه و پیشنهاداتی را جهت ادامه جلسات و برنامه‌های معاونت بیان کرد.

در ادامه این جلسه سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج، با بیان اینکه ما در ابعادی مانند سازندگی و نظامی موفقیت‌های زیادی داشته ایم، اما در ابعاد فرهنگی و اقتصادی توفیقاتمان توفیقات مطلوبی نبوده است، مشکلی اساسی عدم توفیق مطلوب در عرصه اقتصادی را ضعف در مدیریت توزیع منابع عنوان کرد و گفت: منشاء عقب ماندگی در زمینه فرهنگی، هجمه وسیع و ناتوی فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی و تا حدودی ضعف مدیریت صحیح در مقوله تربیت است.

وی با بیان اینکه ما در شرایطی هستیم که عدم توجه به امر تربیت را می‌بینیم، افزود: ما در مقوله فرهنگ و تربیت انقلاب نکرده ایم بنابراین راهبرد اصلی بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی، انقلاب در عرصه تربیتی و فرهنگی است.

سردار سلیمانی در راستای تحقق فرمایش و تدبیر رهبر معظم انقلاب افزود: نقطه تمرکز و توجه ما بر کیفی سازی حلقه‌های صالحین، در کنار افزایش کمیت حلقه هاست؛ بگونه‌ای که بخش عمده مطالبه رهبر معظم انقلاب درباره تربیت مجموعه عظیم جوان مؤمن انقلابی پای کار در حلقه‌های صالحین صورت پذیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان افزود:در تمام گروه‌های دیگر هم باید بعد تربیتی و فرهنگی به دقت رعایت و پیاده بشود و همه پایگاه‌های ما باید حلقه صالحین کیفی داشته باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار