کد خبر: 967863
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
رییس سازمان بسیج سازندگی در نشست خبری سومین جشنواره ملی جهادگران:
سرهنگ زهرایی از برگزاری سومین جشنواره ملی جهادگران با هدف انعکاس هنرمندانه تلاش مردان جهادی خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ زهرایی رییس بسیج سازندگی کشور در نشست خبری سومین جشنواره ملی جهادگران که ظهر امروز در سازمان اقشار بسیج برگزار شد، گفت: امسال یک پایش درست از مجامع استانی انجام و نقش و سهمی برای گروه‌های جهادی مشخص شد.

وی افزود: باید نسبت بین بسیج سازنندگی و مجامع گروه‌های جهادی مشخص شود. همان طور که مقام معظم رهبری به صراحت فرمودند: «باید کار خوبتان را هنرمندانه جلوه دهید»، این جشنواره نیز با هدف تبیین هنرمندانه تلاش جهادگران برگزار می‌شود.

سرهنگ زهرایی عنوان کرد: با توجه به تجربه سال گذشته باید جشنواره امسال با قوت و عمق بیشتری انجام شود.

وی افزود: دبیری این جشنواره در اختیار بسیج دانشجویی است و امسال برخلاف سال گذشته فراخوان زودتر اعلام شد تا آثار در زمان مناسبی در اختیار جشنواره قرار بگیرد.

سرهنگ زهرایی گفت:جشنواره ملی جهادگران به عنوان گفتمان جهادی باید منتشر شود که اگر این اتفاق بیفتد به بیان مقام معظم رهبری عمل کرده ایم. باید در هر گروه یک رابط رسانه‌ای مشخص شود تا یک تولید رسانه‌ای برای انتشار در رسانه ملی تهیه شود.

وی در پایان گفت: ما تا پایان بهمن ماه امسال فرصت مناسبی برای جذب حداکثری آثار داریم که باید از آن استفاده کرد.

شایان ذکر است؛ مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی به دبیری سازمان بسیج دانشجویی سومین جشنواره ملی جهادگران را برگزار می‌نماید.
جشنواره ملی جهادگران، عرصه بروز و ظهور توانمندی‌ها و دستاورد‌های خانواده بزرگ گروه‌های جهادی برای تجلی جایگاه و تداوم و توسعه آن می‌باشد. جشنواره ملی جهادگران در نظر دارد تا با بهره گیری از نظرات ارزنده کارشناسان، صاحبنظران و فعالین حرکت‌های جهادی و همچنین با همکاری پژوهشکده‌های علمی و تخصصی مرتبط با حوزه محرومیت زدایی هر ساله بتواند با رویکردی جدید و با نگاهی نو موضوعات مرتبط با حرکت‌های جهادی و مناطق محروم کشور را به اشتراک بگذارد و در نتیجه گامی بلند در مسیر توسعه کمی و کیفی گروه‌های جهادی بردارد.


جشنواره ملی جهادگران هر ساله با هدف شناسایی و الگوسازی از گروه ‏ها و ایده ‏های برتر از یک سو و همچنین ترویج و گفتمان سازی در راستای تعمیق بخشی فعالیت‌ها و استفاده از دانش روز در حوزه جهادی و مسائل مناطق محروم از سوی دیگر برگزار می‏گردد.
به همین منظور فراخوان سومین جشنواره ملی جهادگران از امروز نهم شهریورماه در دوبخش تخصصی و هنری آغاز به کار نموده است. علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه جشنواره به آدرس festival.jahadgaran.org مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است از برگزیدگان جشنواره پس از مراحل داوری توسط اساتید برجسته و همچنین افراد پیشکسوت گروه‌های جهادی بصورت کاملا علمی و تخصصی، تقدیر به عمل آمده و دراختتامیه جشنواره‌ی ملی با حضور مسئولین و مقامات کشوری و به منظور تجلیل از برگزیدگان، جوایز نفیسی اهدا می‌گردد.

از تمامی گروه‏‌های جهادی، صاحب نظران و متخصصین حوزه محرومیت زدایی دعوت به عمل می‌آید با ارسال آثار خود در بخش تخصصی در قالب طرح، ایده و تجربه و در بخش هنری در قالب عکس، مستند و نماهنگ در جشنواره سوم مشارکت نمایند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار