کد خبر: 965060
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
سردار سلیمانی مطرح کرد:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج نیرویی مردمی است و می‌تواند با استفاده از فرصت و ظرفیت ویژه‌ای که در اختیار دارد، در مردمی کردن اقتصاد اثر بگذارد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین شب گذشته در جمع فرماندهان حوزه‌های بسیج اصناف سراسر کشور با اشاره به نظریه نظم نوین جهانی اظهار داشت: این نظریه اوج اقتدار و آقایی آمریکا در جهان را تبیین می‌کند. ملت‌ها در نظم نوین جهانی به نوعی بردگان آمریکا می‌شوند و قلمرو حکومت آمریکا دیگر حد و مرزی ندارد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی تمام خیالاتی که لیبرال دموکراسی غرب و نظریه پردازان این مکتب ظالم در سر می‌پروراندند را نقش برآب کرد تا جایی که امروز بسیاری از نظریه پردازان و صاحب نظران سرشناس دنیا به وضوح به دوره افول و پایان آمریکا اذعان می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه وضعیت آمریکا بسیار نابسامان‌تر از آن است که در ظاهر نمایان شده است افزود:آمریکا علی رغم داشتن قدرت نظامی، اقتصادی و رسانه ای، وارد دوران افول خود شده استو در سال‌های اخیر شکست‌های متعددی را متقبل شده است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب آمریکا در هیچ مواجهه‌ای موفق به پیروزی در برابر انقلاب اسلامی نشده است، خاطرنشان کرد: این وعده الهی است که اگر ملتی در برابر زورگویی و ظلم ایستادگی کند، خداوند آن ملت را نصرت و یاری می‌رساند.

سردار سلیمانی به توقیف مقتدرانه نفتکش انگلستانی از سوی نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و گفت: پس از توقیف نفتکش انگلیسی در خلیج فارس، طی رتبه بندی منتشر شده در خصوص قدرت‌های برتر نظامی از سوی یک موسسه شاخص بین المللی، جمهوری اسلامی ایران در جایگاه هشتم و کشور انگلیس در جایگاه دوازدهم قرار گرفته است و این نشان از ارتقا روزافزون اقتدار نظامی کشورمان دارد؛ این اقتدار و ایستادگی ما در برابر زورگویی ریشه در تفکرات و آرمان‌های انقلابی مان دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیجاذعان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز مهد ظلم ستیزی و الگوی عملی کشور‌های آزادی خواه در مواجهه با قدرت‌های ظالم است.

وی در ادامه با اشاره به حضور پررنگ بازاریان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی گفت: اصناف و بازاریان ما از زمان شروع مبارزات انقلابی در صف اول بوده است، در دوران دفاع مقدس نیز بازاریان حضوری پرشور در جبهه‌ها و پشت جبهه‌ها داشتند و بیش از ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده اند و حتی در جبهه‌های دفاع از حرم نیز خوش درخشیده اند و نشان داده اند که پای کار انقلاب هستند. این ظرفیت خوبی که در بازار و اصناف موجود است می‌تواند آثار مطلوب بسیاری بر اصلاح رویه‌های نادرست اقتصادی داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با بیان اینکه درگام دوم انقلاب اسلامی نیاز به مردمی شدن اقتصاد به خوبی احساس می‌شود، افزود: بسیج نیرویی مردمی است و می‌تواند با استفاده از فرصت و ظرفیت ویژه‌ای که در اختیار دارد، در مردمی کردن اقتصاد اثر بگذارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار