کد خبر: 963739
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
مرد خشمگین در اقدامی جنون آمیز، همسر و دختران خردسالش را به قتل رساند، اما قبل از خودکشی دستگیر شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: شامگاه پنجشنبه سوم مرداد ساکنان خیابان امام در شهرستان آران و بیدگل با شنیدن فریاد‌های یکی از همسایگان به خیابان دویده و متوجه شدند یکی از همسایه‌ها بعد از کشتن زن و بچه‌هایش قصد خودکشی دارد؛ بنابراین بلافاصله با پلیس تماس گرفتند.

مأموران پس از حضور در محل و ورود به ساختمان پیکر خونین مرد خانواده را در حالی پیدا کردند که کنار جسد غرق در خون همسر جوانش افتاده بود. چند قدم دورتر نیز پیکر بی‌جان دو دختر ۳ و ۶ ساله خانواده در حالی پیدا شد که خفه شده بودند.

سرهنگ «مسعود سپهوند»، فرمانده انتظامی آران و بیدگل در تشریح این ماجرا گفت: «مرد جوان که خودزنی کرده و نیمه جان بود بلافاصله به بیمارستان منتقل و اجساد همسر و فرزندانش نیز به پزشکی قانونی فرستاده شد. پس از بهبودی نسبی این مرد ۳۴ ساله، وی به قتل‌ها اعتراف کرد و گفت پس از درگیری با همسرش ابتدا او را با ضربات چاقو به قتل رسانده و سپس به زندگی دو دختر ۳ و ۶ ساله‌اش پایان داده است. وی مدعی شد بعد از این جنایت‌ها قصد خودکشی داشته که با رسیدن مأموران ناکام مانده است. وی انگیزه خود را از این جنایت اختلافات خانوادگی اعلام کرد، اما بررسی‌ها همچنان ادامه دارد.»

منبع: روزنامه ایران
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار