کد خبر: 962083
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان:
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با همت و تلاش مدیران شهری و شهردار اصفهان شاهد برطرف شدن کاستی های منطقه 9 هستیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی در آیین بازگشایی مجموعه ورزشی نور و آغاز عملیات اجرایی خیابان حدفاصل بزرگراه شهید خرازی و خیابان شهید احمد حجازی که با اعتباری بالغ بر 303 میلیارد ریال در منطقه 9 شهرداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: استخر نور با قول تعمیر برای مدت کوتاهی، تعطیل شد اما امروز پس از پنج سال شاهد بازگشایی آن هستیم.

وی افزود: امیدوارم مردم به خوبی از این استخر استفاده کرده و لحظات مفرحی را در آن سپری کنند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: غرب اصفهان یکی از مناطقی است که استحقاق ارائه این خدمات را دارد زیرا مردم این منطقه همواره به کم قانع بوده و به زیاد شاکر هستند.

وی ادامه داد: آزادسازی های استخری که چندین سال در اختیار مردم قرار گرفته بود به شکل کامل اجرا نشده بود و زمانی که بازسازی شروع شد، مالکین ادعای مالکیت کردند که بنابراین حدود 5 میلیارد تومان نیز برای آزادسازی این محوطه انجام شد.

نصر با بیان اینکه علاوه بر بازگشایی مجموعه ورزشی نور، شاهد کلنگ زنی خیابان حد فاصل خرازی و شهید حجازی به طول 450 متر و عرض 36 متر در منطقه 9 بودیم، تاکید کرد: امیدوارم طبق قول شهردار منطقه شاهد بهره برداری 5 ماهه از این خیابان باشیم.

وی گفت: با همت و تلاش مدیران شهری و شهردار اصفهان شاهد برطرف شدن کاستی های منطقه هستیم.  

 افزایش سرانه های ورزشی در مناطق محروم

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این آیین اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در شب ولادت امام رضا (ع) شاهد بازگشایی استخر نور واقع در منطقه 9 هستیم زیرا یکی از نیازهای واقعی منطقه راه اندازی زیرساخت های ورزشی و فعالیت های بدنی است.

فریده روشن با بیان اینکه کار بازسازی استخر نور از سال 92 آغاز شده است، افزود: متاسفانه تا سال 94 کار خاصی برای این استخر صورت نگرفته بود که به همین منظور همت لازم برای تکمیل استخر در این دوره مدیریت شهری صورت گرفت.

وی اضافه کرد: این استخر دارای سه سالن ورزش های توپی، ‌استخر و اداری است، امیدوارم با حضور گسترده مردم در این ورزشگاه شاهد هر چه پویاتر و فعال تر شدن مردم باشیم.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان یکی از عوامل افزایش شادابی و نشاط اجتماعی را افزایش سرانه های ورزشی دانست و تاکید کرد: با حضور مردم در این مکان ها علاوه بر افزایش روحیه، شاهد تندرستی و سلامتی شهروندان نیز خواهیم بود.

وی گفت: از ابتدای کار این دوره از شورا در مناطق محروم به دنبال این بودیم تا کمبود زیرساخت های ورزشی را جبران کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر