کد خبر: 961670
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
سرمربی تیم ملی والیبال پس از شکست این تیم مقابل لهستان در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها گفت: حریف به اندازه کافی قدرتمند بود و بهتر از ما عمل کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز جمعه برای برگزاری نخستین دیدار خود در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها به مصاف لهستان رفت و مقابل این تیم با نتیجه ۳ بر یک متحمل شکست شد.

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال پس از این دیدار و نتیجه به دست آمده در آن گفت: بازی سختی برای ما بود. ما ست اول را بسیار خوب آغاز کردیم و واقعاً در فرم خوبی بازی کردیم، اما در ست دوم تیم لهستان دفاع‌های خوبی انجام داد و ما در دریافت‌ها مشکل داشتیم. آن‌ها در ادامه‌ی بازی در سرویس نیز خیلی خوب عمل کردند.

وی افزود: بازی خیلی بزرگی را در دور نهایی لیگ ملت‌ها داشتیم. ما مقابل تیمی مغلوب شدیم که بهتر از ما عمل کرد و به اندازه‌ی کافی قدرتمند بود.

سرمربی تیم ملی والیبال تصریح کرد: فردا یک روز تازه برای ما خواهد بود و در انتظار دیدار با برزیل هستیم. این بازی، تعیین‌کننده‌ی تیم صعودکننده به نیمه‌نهایی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ساعت ۲:۳۰ بامداد روز شنبه برگزار می‌شود. برنده این دیدار راهی مرحله نیمه نهایی خواهد شد.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار