کد خبر: 961311
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
به مناسبت هفته‌ی حجاب و عفاف برگزار می‌شود
تئاتر‌های مرد نقره‌ای در هفته‌ی حجاب و عفاف در ایستگاه متروی امام خمینی و تئاترشهر همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار میشود.
سرویس فرهنگ و هنر جوان‌آنلاین: شاید کمتر کسی باور می‌کرد اگر روزی در خیابان‌های تهران و آن هم در مترو حرفی از شهدای حجاب زده شود مورد استقبال جوانان قرار گیرد. اما این روز‌ها و در هفته‌ی عفاف و حجاب وقتی تئاتر‌های شهری مردنقره‌ای در ایستگاه مترو تهران شروع به اجرا کرد با استقبال چشم گیری از سنخ تشنگی دانستن مواجه شد. این واکنش‌های مثبت جوانان اثبات کننده‌ی این نکته است که نسل امروز اگر در یک مواجهه‌ی مستقیم و هنری در موضوعات دینی و انقلابی قرار بگیرد نه تنها نسبت به آن‌ها موضع منفی ندارد بلکه بسیار مشتاقانه در مواجهه‌ی با آن‌ها از خود واکنش‌های بسیار مثبت و قابل ستایشی نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، تئاتر‌های مرد نقره‌ای در هفته‌ی حجاب و عفاف در ایستگاه‌های امام خمینی و تئاترشهر همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار میشود.

جا دارد تا کسانی که از حرف حق میترسند و با بهانه‌های واهی سر در گریبان خود فرو بردند نگاهی به واکنش‌های مردم در مواجهه با تئاتر‌های مرد نقره‌ای بیندازند.

قابل ذکر است: ساعت حوالی ۱۰ صبح از سکو‌های مترو ایستگاه امام خمینی که بیرون میایم حال و هوائی متفاوت حس می‌کنیم. از حرکات مرد نقره‌ای هائی که در دستشان حرف هائی از حرف‌های سانسور شده را گرفته اند. واکنش‌های مردم بسیار دیدنی است. از به فکر فرو رفتن‌ها تا گفتگوکردن با عوامل اجرائی مردنقره‌ای و دریات جزوه از آن‌ها برای کسب اطلاع از این بخش تاریخشان، گوئی این بخش از تاریخ را سیطره‌ی رسانه‌ای باطل نگذاشته است که مورد توجه نسل امروز قرار بگیرد. آری اگر بدانند که رضا ماکسیم چگونه ۲۰۰۰ نفر بیگناه را بخاطر حجاب قتل عام نمود و چندروز اجازه نمیداد کسی از آن صحنه‌های دردناک و خون آشامی اش باخبر شود. باید نسل جدید از آن بی رحمی‌ها بداند. راستی چه کسی از نمی‌خواهد کسی بداند رضا پهلوی این قدر خون آشام بوده؟

مرد نقره‌ای قرار است تا آخر هفته‌ی عفاف و حجاب در ایستگاه‌های مترو امام خمینی و تئاتر شهر برایمان از این بخش تاریخ بگوید تا نسل امروز بداند غیرت ایرانی چه بهائی برای آرامش و امنیتش نثارکرده است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار