کد خبر: 961194
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
سرويس ايران جوان آنلاين: مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از صدور مجوز جذب گردشگر سلامت برای ۱۲ بیمارستان این شهر و آغاز خدمت‌رسانی در این زمینه خبرداد.
مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۲ بیمارستان در مشهد مجوز جذب گردشگر سلامت را دریافت کرده و اکنون ارائه خدمت می‌کنند.

دکتر اسماعیل خیامی افزود: بیمارستان‌هایی که تمایل به جذب گردشگر داشته باشند باید بخش بین‌المللی بیمارستان را ایجاد کنند و از میان کل بیمارستان‌ها ۱۲ بیمارستان مجوز لازم را دریافت کرده‌اند و بیمارستان‌های قائم (عج)، امام رضا (ع)، طالقانی، اکبر، مهر، پاستور، سینا، آریا، رضوی، جوادالائمه (ع)، صاحب‌الزمان (عج)، بیمارستان‌هایی هستند که مجوز جذب گردشگر سلامت دارند و اکنون خدمات ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: در سال ۹۷ از ۵۶ ملیت دانشگاه علوم پزشکی مشهد پذیرش بیمار داشت که بیشترین بیمار توریسم سلامت از کشور‌های افغانستان، عراق و ترکمنستان پذیرش شدند.
مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سال گذشته علاوه بر بیمارستان‌ها، در مراکز جراحی محدود ۶ هزار و ۵۹۸ نفر گردشگر سلامت خدمات دریافت کردند.

وی افزود: تعداد زیادی از بیماران خارجی از مراکز سرپایی مثل آزمایشگاه، رادیولوژی، توان بخشی، مطب‌ها خدمات دریافت کردند که در مجموع در این مراکز به ۱۵۰ هزار نفر گردشگر خارجی در مشهد خدمات درمانی ارائه شده است.
خیامی ادامه داد: از اواخر سال گذشته به جز بیمارستان‌ها، مراکز جراحی محدود نیز مکلف شدند که باید مجوز جذب گردشگر سلامت داشته باشند و در این راستا دو مرکز جراحی محدود حضرت معصومه (س) و گوهر سان این مجوز را دریافت کردند و چند مرکز دیگر نیز در حال دریافت مجوز هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار